Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. lennartbroere

    Honda supermotard wielen

    Aangezien ik nu een Husqvarna gekocht heb, zal ik niet veel aan mijn Honda supermotard wielen hebben. Ik heb deze tweedehands gekocht en verder nooit gebruikt. De achtervelg heeft wat kettingschade, maar zijn opnieuw zwart gemaakt (waarschijnlijk met verf) Voor de rest zijn ze in goede staat...
  2. lennartbroere

    Poedercoaten

    Binnenkort wil ik misschien mijn Husqvarna frame laten poedercoaten. Echter zit ik toch met een paar vragen. Het orginele frame heeft geen glanzende poedercoating maar een mat en ruw resultaat. Het resultaat, glanzend of mat heeft geen effect op de mechanische eigenschappen neem ik aan? Het...
  3. lennartbroere

    Body vest leatt adventure

    Weet iemand waar ik deze badboy kan kopen en passen in de omgeviong van rotterdam? http://www.leattshop.nl/body-vest-leatt-adventure-2477.html Het is ook handig als de betreffende shop dan Asterisk knieprotectie verkoopt, zodat ik die ook kan passen. Len
  4. lennartbroere

    Wössner zuigers

    Heeft er iemand ervaring met Wössner zuigers? Het is voor mijn KTM 560SMR. Ik heb al gehoord da ze wat zwaar zouden zijn. En dat de krukass (welk onderdeel daarvan weet ik niet) van een 560smr niet bijster sterk zou zijn, misschien dat door het gewicht er meer krachten op komen.En qua...
  5. lennartbroere

    Acerbis rally pro handkappen

    Bij deze zijn mijn Acerbis rally pro handkappen, die nog nieuw zijn, te koop (waren op een show motor gemonteerd). De handkappen zijn compleet met bevestigingskit en kunnen dus zo op de motor gemonteerd worden. Extra rally pro spoilers. Reden van verkopen is dat de ktm graag oranje handkappen...
  6. lennartbroere

    KTM 560SMR

    Bij deze zet ik mijn KTM in de verkoop omdat ik er al een tijdje over aan het denken ben om een Honda crf450 aan te schaffen. Ik zet hem alleen te koop om te kijken of er veel animo voor is en als ik er een goede prijs voor kan krijgen is de ktm verkocht, anders houd ik hem. Het gaat om een...
Terug
Bovenaan Onderaan