Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jefta
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Jefta

    * Achterhoek United * #35 - Laatste zonnige dagen benutten

    *O* Welkom bij Achterhoek United *O* deel #35: Laatste zonnige dagen benutten *:) :) ;) :o :+ *D :P }) :z :? :9~ :} :] :9 8-) :Z O-) :X :/ :Y :N _O- :W *O* -O- :j :$ [hr] :+ Activiteiten / BBQ's / Meetings / Ritjes :+...
  2. Jefta

    S1000rr Deel 3 'Beamer me up scottie'

    S1000rr Deel 3 'Beamer me up scottie' Eerdere topics: Deel 1 Deel 2 Dit topic is gestart vanuit de passie en aantrekking voor één van de betere motorfietsen ooit geproduceerd! De s1000rr is DE supersport fiets van BMW die ontwikkeld is om op het circuit het verschil te...
  3. Jefta

    2 papegaaien in de rugzak achterop de motor

    Hoi, Ik zag gister avond op het terras in Nijmegen EN vandaag bij de kikarit in den Bosch iemand op een ducati monster met een rugzak op met gaas en in die rugzak zaten 2 papegaaien, volgens mij 2 grijze roodstaarten. zag er echt super cool uit! Ik heb zelf ook altijd papegaaien gehad dus...
  4. Jefta

    {POLL} Ergernis Top-10 voor motorrijders

    Hoi, Bij deze de poll om een ergernis Top 10 samen te stellen voor motor rijders. Er is al jaren een top 10 in het algemeen maar als motorrijders ergeren wij ons regelmatig aan andere dingen op de weg dan wanneer we een auto besturen. in de Pre poll is een aantal ergernissen...
  5. Jefta

    Ergernis Top-10 voor motorrijders (pre-poll)

    Hoi, Bij deze de pre-poll om een ergernis Top 10 samen te stellen voor motor rijders. |( Er is al jaren een top 10 in het algemeen maar als motorrijders ergeren wij ons regelmatig aan andere dingen op de weg dan wanneer we een auto besturen. :] De bedoeling van dit topic is om een...
  6. Jefta

    Arnhemmers verenigt u in Deel 50:Vallende bladeren ontwijken

    De Arnhemmers alextreem Arend_SC Baksteen B.B.I.L. Becat BertK Daanrsv Danelli dr. Dre Duccie flyingdutchy Gejabo Gimle Gobert gvanrekum Jefta Kala LadyJ Ludo01 luthalia - nog...
  7. Jefta

    "De Winter

    Ik ben erg benieuwd naar het volgende: De temperaturen dalen, de binnenvoering is al uit de kast gehaald, handvat verwarming gaat aan..... Ik gebruik de motor voor mijn woon-werk. mede daarom rij ik zolang er geen sneeuw ligt door!!! :Y Maar ook zonder woon-werk wil ik met de kou nog...
  8. Jefta

    Vanavond rijden???

    We hebben allemaal wel eens dat we s´middags op ons werk zitten en zin krijgen om komende avond te gaan rijden. :] :] :] Nu hebben we natuurlijk het netwerk uit ons regio topic. Maar zelfs met dat netwerk is het soms nog lastig om met een aantal collega motor rijders af te spreken. :/...
  9. Jefta

    De Toekomst Van BMW

    Ik ben even benieuwd, Ik ben absoluut geen BMW fan, doet me denken aan de politie :r en vind het voor het oog saaie motoren. :$ MAAR Sinds 1 mei heb ik zelf de K1300S gekocht en ik vind dat met die fiets unser deutsche vrindnnn zichzelf een behoorlijke vooruitgang hebben geschonken...
  10. Jefta

    Regio Arnhem

    Hallo collega motor rijders. Voor iedereen die in Arnhem en omgeving wil toeren vraag ik om je aan te melden op dit netwerk. Het doel van de Motor Toer Club Arnhem (MTCA) is om een netwerk te creëren van collega motor rijders uit Arnhem en omstreken en om de mogelijkheid te creëren om...
Terug
Bovenaan Onderaan