Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: fast lady
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. fast lady

    Leren dames dainese pak

    Hierbij bied ik mijn super mooie Dainese pak aan. Heb hem nauwelijks gedragen en hij hangt nu een tijdje in de kast al omdat hij voor mij te groot is geworden. Nieuwwaarde van het pak is 800 euro. De maat is 46. Dat is te vergelijken met een normale maat 40. foto van dat ik hem...
  2. fast lady

    Div onderdelen XT660X '08

    Ik heb de volgende onderdelen liggen: Hitteschild (zitten een paar hele kleine lichte krasjes op) spiegel (licht beschadigd aan de achterkant) koppelingshendel (licht beschadigd op uiteinde) Het zijn allemaal lichte gebruikerskrasjes die er op zitten. Tegen elk aannemelijk...
  3. fast lady

    te koop gloedjenieuwe Rev'it damesjas Pearl

    TE KOOP: Gloedjenieuwe Rev'It! damesjas, textiel, model Pearl, maat 36, kleur: zwart. In absolute nieuwstaat, gaat weg ivm aanschaf andere jas (die beter kleurt bij mijn nieuwe motor) Nieuwprijs: EUR 229, vraagprijs: EUR 180 voorkant achterkant
  4. fast lady

    hehe daar is ie eindelijk!

    Zo daar is ie eindelijk,mijn fietsje. Ik ben er ontzettend trots op dat ik eindelijk ook een eigen motor heb *D . Nu kan ik lekker zelf overal naartoe scheuren ipv achterop. Dus bij deze jongens nog harstikke bedankt voor het opsleeptouw nemen maar nu rij ik voortaan voorop :+
  5. fast lady

    problemen zzr250

    hoi hoi, Mijn vriend heeft een zzr 250 en de laatste tijd doet de motor raar. Als ie stilstaat loopt het toerental op tot de 5000. Hij wil dan ook wegrijden terwijl je de koppeling en de voorrem vast heb, zelfs als ie in zijn vrij staat wilt ie nog voorruit. En nog een ander probleem is ook dat...
  6. fast lady

    MFFM 10 - Canceled

    jajaja er is er weer één en dan wel op 13 december bij VFRgirl Jullie zijn allemaal welkom vanaf 18.30 in lelystad Er is alleen 1 voorwaarde iedereen moet verplicht op de foto, dus ontkomen doen jullie er niet aan *D En Fast Frankie je bent alleen welkom als je je haren kort wiekt }) en...
  7. fast lady

    ff voorstellen

    hoi allemaal, ik zal me ff voorstellen. ik ben vera, ben 19 jaar en het zusje van viccie. ik ben bezig met mijn rijlessen en hoop zo gauw mogelijk het te hebben. scheur nou nog rond in mijn auto´tje maar das lang niet zo leuk. ben helemaal motorgek geworden door mijn broer, dus bij deze bedankt...
Terug
Bovenaan Onderaan