Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: zeupel
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. zeupel

    rumoerig blok zx12r

    als ik m,n zx12r in de vrij heb staan en de koppeling inknijp veranderd het blok van rumoerig in naaimachientje. kawa heeft 26600 gelopen. wat moet ik vervangen?
  2. zeupel

    cbr sc 28 tikt. primaire aandrijving ?

    mijn cbr begint te tikken zodra die warm word. als hij koud is hoor je het blokje bijna niet en hij loopt verder als een beest. UPDATE UPDATE UPDATE. filmpje met het getik.
  3. zeupel

    Oorzaak kettingbreuk?

    net wezen rijden en breekt mijn ketting gvd :( ik reed niet echt zacht hoe kan zoiets gebeuren? spanning was goed en ook goed gesmeerd. moest 4 km lopen .. ik ga straks m,n ketting zoeken lol en als ik hem vind ga ik hem vreselijk de pokkel vol schelden :+
  4. zeupel

    tikkende klep ofzo bij 2500rpm fireblade sc28

    bij warme motor begint er iets te tikken in de cilinderkop als ik constant 2500 rpm draai. daar onder en boven verdwijnt het getik. heb de zoek functie gebruikt en het is geen zak knikkers die ik hoor :+ wie heeft een idee wat dit kan zijn? het is onstaan na een lang stuk hard te...
  5. zeupel

    gezocht v remschijven fireblade 97 omg groningen

    ik zoek dus voor-remschijven voor mijn fireblade 1997.
  6. zeupel

    te koop suzuki rf600r

    bj 1994 +- 41000 (is wat minder maar ik rij er nog op) nieuwe voorband. achterband dient als eerst vervangen te worden (hoeft nog niet dus). ketting + tandwielen gaan nog lang mee (ketting word bijna elke rit gesmeerd). 25 kw vermelding op kenteken (is gewoon vol vermogen). 103 pk. 6...
  7. zeupel

    wel lekke band , geen lekke band !!??

    paar dagen geleden reed ik naar mijn oom en tante in friesland. vlak voor drachten heb je een mooi recht stuk snelweg en ik trek hem even naar 230 toe. direct daarna neem ik afslag drachten en ik dacht even lekker sportief door die bocht te knallen. dat ging beetje moeilijk want ik had dus...
  8. zeupel

    gezocht..sportuitlaat met db killer voor rf600r

    gezocht..sportuitlaat met killer voor rf600r.
  9. zeupel

    kan ik hier mee door rijden..........lol

    volgens mij moet ik een nieuwe rem blok ik vond al dat die een raar geluid maakte :+ ik had vorig jaar er een monteur naar laten kijken en die vond dat ik er nog wel 2 seizoenen mee kon doen. :+ nu vraag ik mij af hoelang een seizoen bij hem is (3 dagen?)
  10. zeupel

    tips voor vervolg motor gevraagd

    hallo ik rij nu op een rf600r en dat is mijn 1e motor. volgend jaar wil ik een andere motor kopen en daar wil ik ongeveer 4 jaar op sturen. mijn maten rijden allemaal 600 rr en rijden mij nu aan alle kanten zoek. dus daar moet verandering in komen. in een rechte lijn wil ik hun bij of...
  11. zeupel

    hallo iedereen

    hallo :W ik zit al een tijdje hier op het forum , maar had me hier nog niet gemeld. mijn naam is bjorn en ik kom uit de provincie groningen. ik ben 31 , heb vorig jaar mijn rijbewijs gehaald en rij op een suzuki rf600r. ik hoop hier op het forum wat meer te leren over de techniek,onderhoud...
  12. zeupel

    koppeling hapert

    af en toe als ik wil weg rijden op mijn suzuki rf600r (mechanische koppeling) en ik laat de koppeling rustig op komen kan het gebeuren dat ik met een schok weg rij (net alsof hij te laat is). ook als ik hem laat uitrollen met koppelings hendel in gedrukt in de 1e versnelling schokt de...
Terug
Bovenaan Onderaan