Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Steentjuh
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Originele einddemper Yamaha XV1900

    Originele demper te koop, ligt al even ongebruikt te liggen dus vandaar. Is onbeschadigd. Omgeving Eindhoven
  2. S

    Dg Hardkrome uitlaten Yamaha XV1900

    Te koop ; 3" DG Hardkrome uitlaten. Bij de onderste demper is het eindkapje licht beschadigd door een stoeprand ( aan de onderkant, onzichtbaar ). Ik heb een uitlaatsysteem op maat laten maken vandaar dat ze te koop komen. Zijn compleet incl bevestiging. Komen van een Yamaha XV1900...
  3. S

    Uitlaat dempen XV1900

    Beste allemaal, Ik heb 6 jaar geleden een Yamaha midnight star xv1900 cfd gekocht. Omdat ik het originele geluid echt niet vond passen heb ik toen 3" DG Hard Krome uitlaten geïmporteerd uit amerika. Toen ik ze gemonteerd had en de eerste keer startte had ik eigenlijk al spijt. Op filmpjes...
  4. S

    Koppeling versleten ? Z1000 '07

    Hallo allemaal, Ik heb een probleem met mijn z1000. Het lijkt of de koppeling af en toe slipt , alleen bij volgas in alle versnellingen. Ik heb net de koppelingshendel wat strakker gezet omdat deze niet helemaal terug in beginstand kwam na koppelen. Het probleem komt niet altijd voor ...
  5. S

    Raar geluid tijdens remmen

    Beste mf'ers, Ik ben sinds een tijdje weer de gelukkige eigenaar van een z1000 uit 2007 met ABS. Nou merkte ik laatst dat tijdens het remmen er een ratelend / tikkend / schrapend geluid ontstaat. Dit gebeurd alleen als ik al een tijdje heb gereden , met koude motor geen problemen geluidjes...
  6. S

    Power commander Z1000 03-06

    Te koop wegens verkoop motor Power commander III Usb. Zo goed als nieuw , net 4 maanden in de motor gezeten. Staat een mapping in die evt te gebruiken is voor een z1000 met mivv'jes en K&N filter. Vraagprijs : €190 Af te halen in eindhoven of te verzenden ( Kosten koper)
  7. S

    Power-commander voor Z1000 03-06

    Wegens verkoop motor , power-commander III te koop. +/- 3 maanden oud. Er staat een aangepaste mapping in voor een z1000 met K&N filter en mivv'jes. Vraagprijs €200 euro
  8. S

    Afstellen Z1000 '04

    Ik heb een kawasaki z1000 '04 , daar heb ik laatst 2 titanium mivv dempers opgezet. Mijn vraag is nu , moet ik hem laten afstellen ? Zonder db killers klapt hij behoorlijk uit de uitlaat , met db killers is dit wel minder , maar nog steeds hoor je het. Ik heb geen idee of dit met de originele...
  9. S

    Koelvloeistoftemperatuur en koelvin

    Hey , Ik heb net een Z1000 gekocht. Nou weet ik niet of het normaal is , maar hij word +/- 105 graden. De koelvin slaat wel aan bij 102 graden. Is dit bij een motor anders , en mag de temp. hoger worden ? Of is dit te hoog.
Terug
Bovenaan Onderaan