Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Deeski
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Terugroepactie, arbeidskosten betalen?

    We hebben pas geleden een tweedehands Piaggio MP3 gekocht. Deze hebben we laatst zelf helemaal uit elkaar gehad en geen gekke dingen aangetroffen. Nu zijn we erachter gekomen dat er een terugroepactie is geweest voor de benzinepomp. Hiervoor is hij nu naar de garage. Contact gehad met Piaggio...
  2. D

    Cardo scala q2 pro

    Bij deze bied ik mijn Scala Q2 pro aan. Ik heb de aansluiting voor een systeemhelm en voor een integraalhelm. Incl doos en boekjes. Op te halen in Vleuten. Prijs 50 euro.
  3. D

    Leren tourbroek, Caferacer, maat 44, dames

    Slechts 4x gedragen, maar door een motorongeluk 15kg afgevallen en dus pas,ik er niet meer in. Heeft me destijds 210 euro gekost, wie doet een goed bod? Op te halen in Vleuten (Utrecht).
  4. D

    Elfstedentocht 2015

    Ik ben van plan dit jaar voor het eerst met een vriend mee te rijden. Echter kom ik vanuit Utrecht en red ik het niet om op 1 dag heen en terug te gaan en de rit te rijden (polsklachten). We willen dus een B&B ergens boeken, zijn hier mensen die het eerder hebben gedaan of die andere...
  5. D

    Wanneer appierun 2015?

    Iemand al enig idee wanneer de appierun er dit jaar weer is? Meestal ergens in mei en ik zit deze mei aardig volgeboekt qua plannen, maar wil er (na 2jr afwezig te zijn geweest) weer dolgraag bij zijn.
  6. D

    Ervaringen AGV (compact course) systeemhelm

    Hallo, Ik ben op zoek naar mede rijders die mogelijk ervaring hebben met de systeemhelmen van AGV. Ik heb nu een HJC systeemhelm maar die heeft een mooie klapper gemaakt van de kast en dus moet ik op zoek naar een andere. De HJC is niet superstil maar goed genoeg met oordoppen in. Maar hoe...
  7. D

    Zadeltas, buddyseat tas, hoe het ook mag heten

    Hoi, ik ben op zoek naar een zadeltas die OP het zadel zit, dus niet ernaast. Het hoeft niet een al te grote te zijn. Waterdicht is ook niet persé noodzakelijk, als hij maar past op een nakedbike. Op internet kan ik hier en daar wel wat vinden, maar die prijzen gaan al gauw richting de 100...
  8. D

    Helm, Airoh Mathisse Triple, Wit, Maat S

    Te koop, 1x gedragen helm. Gehad van mijn ouders, maar hij is toch te klein. Er is geen bon bij aanwezig, helaas. Het is een systeemhelm, incl zonnevizier geintregreerd. Nieuwprijs was 210 euro. Vraagprijs 170 euro. Mijn vorige helm was hetzelfde model, echter anders van kleur e.d. en ik...
  9. D

    Nieuw hier

    Hoi allemaal, al enige tijd lid, nog nooit echt gepost hier en volgens mij ook nog nooit voorgesteld, dus bij deze dan maar... Ik ben Joyce, 23 jaar en ik kom uit Utrecht. Ik heb verschillende hobby's, karten, paintballen, drummen en voetballen. Daarnaast is de volgende hobby ook motor...
  10. D

    Noname87

    Hallo, ik ben Joyce, ben 22 jaar en ik kom uit Utrecht. Sinds een jaar heb ik mijn motorrijbewijs en ook vanaf die dag rijd ik een Yamaha Dragstar 650 Classic uit 2000. Hij rijdt prima. Verder vind ik het leuk om te paintballen en te karten. Naast dit is mijn grootste hobby ook drummen in...
Terug
Bovenaan Onderaan