Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: michelblade
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. michelblade

    wat is de beste olie voor mijn fireblade sc 28

    ik ga morgen mijn olie verversen van mijn honda fireblade sc 28,,,wat voor olie kan er het beste in??? mvg michel
  2. michelblade

    gopro hero 3 white

    te koop,gopro hero 3 white nieuw in doos 2 keer gebruikt,,,bon erbij ik heb er 260 voor betaald en moet er 200 voor hebben helemaal compleet met 4 gig kaartje
  3. michelblade

    motorblok suzuki gsxr

    hallo allemaal ,mijn neefje heeft een suzuki gsxr 600 van 93 ,maar zijn blok is kapot past er ook een 750 onder?mvg michel
  4. michelblade

    mororblok

    gevraagd,motorblok suzuki gsxr 600 van 1993,
  5. michelblade

    rateld geluid ?

    hallo forumleden,ik heb een vraagje mijn zxr h1 rateld de laatste 2 weken in het begin deed ie dit alleen als ie koud was nu ook onder het rijden de kopling is het niet die is 100% in orde,lijkt wel of het ergens onder in het blok zit of de oliepomp die loop ook op een ketting?of zit er daar...
  6. michelblade

    ratel duc 999

    ff een vraagje,mijn kamaraad heeft een duc 999 2005,begon te ratelen vorige week hij dacht dat de koplingsplaten waren ingeslagen,nieuwe set gekocht ook de tussen platen vernieuwd de korf vernieuwd en ook de kern,maar het probleem blijft,gister de platen eruitgehaald en zonder koplingsplaten ff...
  7. michelblade

    carb zxr 750 h1

    te koop carb kawa zxr 750
  8. michelblade

    Hoe carbs synchroon stellen?

    hallo,als ik de carbs wil syncroomstellen moet ik dan de stelschroefjes helemaal in of uitdraaien om een begin te maken???????????????????????
  9. michelblade

    valse lucht???

    hallo ff een vraagje,,mijn zxr heeft de volgende kuren,mijn carbs zijn syncroom afgesteld,rubbers zijn goed,maar nu het volgende als ik de stationair schroef terug draai (dus niet meer stationair loopt)loopt ie en reageerd ie prima,maar zogauw als ik hem stationair wil laten draaien en gas geef...
  10. michelblade

    inlaatrubber

    hallo ik heb een vraagje,sinds kort loop mijn motor te hoog in de toeren als ik gas geef blijft ie 10 sec hangen hoog in de toeren daarna loopt ie weer terug naar de 1100,nu heb ik gelezen over de deoproef,heb het gedaan over de rubbers en dan gaat ie harder lopen ,ik zie geen scheurtjes maar...
  11. michelblade

    versnellingsbak

    is het veel werk om een versnellingsbak te demonteren van een zxr h1,hij schiet af en toe uit de 4,dan gaat ie terug naar z,n 3
  12. michelblade

    afstelling luchtmengselschroef ZXR 750

    ik bedoel deze van de zxr 750 onder de carbs hoeveel staan dioe los?,,,,foto 90 graden draaien
  13. michelblade

    afstelling stationair mengsel afstel schroef ZXR 750

    ik heb een kawa zxr 750 h1,onder de carbs zitten 4 stelschroefjes is dat voor lucht of benz?en hoeveel slagen moeten die uitstaan??????????????????groetjes michel
  14. michelblade

    ff voorstellen

    ik ben michel woon in nijmegen en heb sindskort een kawa zxr 750,mijn hobby is natuurlijk motoren
Terug
Bovenaan Onderaan