Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: RAPTOR88
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    Een vraag met een verhaal

    Ik ga nu een vraag stellen die ik nooit verwacht had te gaan vragen. Welke motor zou er aan mijn wensen kunnen voldoen? Tot een paar jaar terug heb ik altijd een motor gehad vanaf dat ik mijn rijbewijs heb. Toen kwam er een huis in zicht dus alles verkocht motor, auto, je kent dat wel alles...
  2. R

    Nieuwe flitspaal..

    Dit is blijkbaar de nieuwste geldboom van de nederlandse staatskas... Maar om het verhaal kort te houden. Gisteren was ik met de buurman de mergelandroute aan het rijden maar ik moest dus tanken. We waren t.h.v. valkenbrug en we zochten een tankstation. Ineens zie ik dit gekke ding en...
  3. R

    Supermotard omgeving Eindhoven / Weert

    Ik vroeg me nu eens af wie er in of uit de omgeving Eindhoven / Weert allemaal supermotard rijdt. Ik zelf rijdt nu alleen maar voor het zelfde geld zit er bij mij in of bij het dorp(Budel) mensen of zelfs een hele club. Ik heb in sommige topics bij de de openingspagina wel mensen gezien uit...
  4. R

    KTM 625 SMC rem/koppeling handel

    Aangezien ik nieuwe handels wil voor mijn KTM 625 SMC 2004 heb ik eens rondgekeken. De gegevens van KTM zijn: 587.13.002.100 hand brake lever loose adj. 03 590.02.031.000 clutch lever long cpl. 2003 Van de koppelingshandel is ook een partnumber van een korte versie. Ik ga er nu van...
  5. R

    Geplaatst: Yamaha R1 2004 13452 KM Nieuwstaat

    Yamaha R1 2004 nieuwstaat. Vraagprijs: €6.900. Km stand: 13452 Km. Kleur: zilver / grijs. De motorfiets is in originele staat. Banden in zeer goede staat. Ketting en tandwielen in zeer goede staat. Alle sleutels aanwezig: 2 zwarte en 1 rode "moeder" of inleer sleutel...
  6. R

    Yamaha XT600E schakelpookje Yamaha nr: 1VJ-18110-01

    Ik ben opzoek naar een origineel Yamaha schakelpookje voor de XT600E Deze heeft het Yamaha nummer: 1VJ-18110-01 "SHIFT PEDAL ASSY" Mocht je dus het schakelpookje hebben dan hoor ik het graag. Bij voorbaat dank. :}
  7. R

    Bieder biedt precies de vraagprijs om 5:33 snachts

    Ik had mijn motor dus te koop gezet op marktplaats voor 4 weken. Nu liep de advertentie af gisteravond maar is dus vanmorgen om 7:05 gebeurt volgens de marktplaats systeem berichten. Ik had wel een bieding maar die was 1000 euro te laag. Nu heeft er om 5:33 iemand exact de vraagprijs...
  8. R

    Verschil akrapovic dempers

    Wie kan mij vertellen wat het verschil is tussen de hexagonal en de evolution(met de pijpjes) demper van akrapovic. -Vermogens winst die te behalen is met of zonder powercommander? -Materiaal, helemaal van het zelfde? Dit voor een R1 2004 Verder de sp is van binnen gewoon van metaal...
Terug
Bovenaan Onderaan