Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: karotti
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. K

    Gezocht benzinetank Yamaha R6 Rj15

    zoals de titel als aangeeft, ik zoek een tank voor een r6 vanaf bouwjaar 2008.
  2. K

    Honda CBR 600 rr 2014 blok

    aangeboden Honda CBR 600rr blok uit een 2014 motor. Blok heeft 4000 km gedraaid. Is gekocht als reserve voor Isle of Man niet nodig gehad. Komt met gasklephuis en de daarbij horende kabelboom. Prijs € 1400,- blok kan evt worden ingebouwd.
  3. K

    Frixion wave remschijven Yamaha r6 rj15

    Te koop zeer nette frixion wave remschijven. Kosten nieuwe €199,- ps. Vraagprijs €250
  4. K

    Yamaha R6 2009 YEC

    Te koop mijn Yamaha r6 van 2009 met oa * Yec ecu en kabelboom * Full titanium maxtreme * Half jaar oude yss achtershock * Half jaar oude ombouw voorvork so (Andre Stammschneider * 1 maand oude dyno quickshifter * Explosafe * Pp remhendel 2 maand oud * Carbon frame covers * Carbon...
  5. K

    Nieuwe onderkleding craft staycool/beactive

    Nieuwe onderkleding craft staycool/beactive te koop in de maat M. is mij helaas te klein. nieuwe prijs samen is €79,90 mogen weg voor € 50,-
  6. K

    Starlane Engear € 50,-

    versnellings indicator van starlane. Is nieuw prijs € 50,-
  7. K

    starlane quickshifter € 50,-

    Starlane quickshifter komt van mijn vorige r6 shifter deed het soms niet. € 50,-
  8. K

    Yamaha r6 2008 met yec €€4750,-

    Te koop mijn Yamaha r6 van 2008 met oa * Yec ecu en kabelboom * Full titanium maxtreme * Half jaar oude yss achterveer * Half jaar oude ombouw voorvork so * 1 maand oude dyno quickshifter * Explosafe * Pp remhendel 2 maand oud * Carbon frame covers * Carbon achterbrug frame cover *...
  9. K

    starlane quickshifter

    te koop een starlane quickshifter. komt van mijn r6 af. ik had er af en toe problemen mee en heb hem dus vervangen voor een Dyno. de starlane onderbreekt soms niet, mogelijk een los contact. vraagprijs € 150,-
  10. K

    2 maal valtermoto street paddockstand

    aangeboden 2 valtermoto paddockstands. bij 1 is de haak een stuk afgezaagd omdat die tegen de achterveer aankwam op mijn caferacer. Prijs €75,- voor beide. ze zijn beide zwart
  11. K

    Gebruikte Biketek warmers

    te koop in prima staat verkerende biketek bandenwarmers. het is de blauwe variant. Het zakje om ze in te doen zit er niet bij. Is afgelopen ow cup weg gewaaid ;-( € 100,-
  12. K

    Dynojet quickshifter V psuh

    dynojet quickshifter push 4-114 prijs 150,-
  13. K

    starlane gear indicator

    te koop nieuwe starlane gear indicator. Wou hem zelf monteren maar doe het toch niet. Prijs 75,-
  14. K

    Honda CBR 1000rr 2006

    Zeer complete Honda CBR100rr, voorzien van: * PVM-wielen * Nieuwe Arrow van voor naar achter * Ohlins achterveer * complete regenset met nieuwe banden * Powercommander V * Quickshifter * Laptimer * Bokjes Vraagprijs € 5000,-
  15. K

    Kawasaki ZX6R 2007

    te koop: zeer complete Kawasaki zx6r van 2007 met een geblueprint blok door Pajic. Vermogen ligt rond de 130 pk aan het wiel. Aangepaste vering, dashboard vervangen voor "race" versie. vraagprijs: €3950,-
  16. K

    Gezocht: buitenpoot cbr 600rr pc40

    Ik zoek een buitenpoot voor een pc40 mag ook een complete set zijn.
  17. K

    R en G racing engine cover R6 rj15 NIEUW

    Te koop complete set van R & G racing Engine covers. de set is nieuw en compleet. vraagprijs € 150,-
  18. K

    Complete leo vince sbk titanium r6 rj15

    Te koop complete set leo vince sbk titanium uitlaat. Demper is niet smetteloos maar zeker acceptabel. Set zit nu nog onder mijn r6. Ik had er iets meer als 120 pk mee aan het wiel (no limits roden) vraagprijs € 600
  19. K

    Gezocht: Maxtereme demper r6 rj16

    Ik ben opzoek naar een maxtreme uitlaat demper voor een r6 dit omdat de leovince niet stil genoeg is. Erwin
  20. K

    Gezocht: powercommander 3 push quickshifter

    Gezocht: powercommander 3 push quickshifter voor op mijn yamaha r6 met yec ecu
  21. K

    Powercommander 5 R6 rj15

    te koop ivm plaatsen yec ecu. een powercommander 5 voor een yamaha r6 rj15 bieden vanaf €150,-
  22. K

    Gezocht: r6 rj15 dashboard (toerenteller)

    na het inbouwen van de Yec ecu heb ik geen toerenteller meer. De digitale toerenteller doet het wel maar de grote doet niks. Dus als er iemand nog een dashboard heeft liggen dan houd ik me aanbevolen
  23. K

    Triumph daytona 675 regen set

    ivm de aanschaf van een r6 heb ik mijn triumph set over. Het zijn de grijze velgen, set is is compleet met remschijven. zitten nu nieuwe regenbanden om van volgens mij bridgestone (waren volgens de kenners de beste ;-)) prijs idee met banden € 800,- prijs zonder banden € 500,-
  24. K

    powercommander V met quickshifter push

    te koop ivm met de overstap naar een rapidbike. De powercommander gaf problemen in de hoge toeren. de quickshifter is wel goed. De quickshifter komt met aansluitingen voor 8 injectoren komt van een cbr 600 rr van 2008. vraagprijs € 200,-
  25. K

    HM quickshifter pc

    te koop 1,5 maand oude quickshifter pc. heb deze hier op dit forum gekocht maar deze schijnt niet te passen op een 600 rr van 2008 met rapidbike. zit in originele verpakking, vaste prijs € 300,- http://www.hmquickshifter.com/products/product.php?id=28
Terug
Bovenaan Onderaan