Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ronajon
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. ronajon

    Motor importeren Duitsland zonder Zulassungsbescheinigung Teil I

    ik ben van plan een motor te importeren vanuit Duitsland. in het contact met de eigenaar, geeft hij aan dat hij niet meer in het bezit is van Zulassungsbescheinigung Teil I. Wel heeft hij een verklaring dat hij deze kwijt is. Een nieuwe aanvragen gaat niet omdat ie geen Duits TUV certificaat...
  2. ronajon

    Acewell 2866 digitale teller

    ooit aangeschaft voor een cafe racer project, nooit gebruikt compleet met kabelboom vraagprijs 125eur Ideal for motorcycles, scooters and quads. E-approved round cockpit with speedo, rev indicator and clock in the aluminium housing (diameter approx. 70 to 45 mm, depth approx. 60 mm)...
  3. ronajon

    XS1100 klep krom

    gisteren tijdens het stellen van de kleppen van mijn brik xs1100 kwam ik erachter dat 1 van de inlaat kleppen krom is :( uit een reserve blok een andere klep getrokken, maar helaas sluit deze niet goed aan op de zitting. ook na slijpen blijft er een redelijke kier over. wat is slimmer...
  4. ronajon

    klepstelplaatjes Yamaha XS1100 (XS400 / XS750 / XS850)

    ik ben op zoek naar klepstelplaatjes voor een Yamaha XS1100 plaatjes van een XS400, XS750 of XS850 passen ook de maten die ik zoek zijn 275 280 (2x) 310 ik heb ook nog shims over: 255 (2x) 260 (2x)
  5. ronajon

    XS1100 Martini

    Mijn BMW K100RS Scrambler is af en staat te koop, dus is er weer plek voor een nieuw project. omdat ik toch weer een motor zoek met meer koppel onderin, gekozen voor een Yamaha XS1100 uit 1979. De motor afgelopen zaterdag opgehaald wat blijkt, het is een Martini uitvoering...
  6. ronajon

    Lookwell motorjas maat58

    te koop LookWell motorjas met extra binnenjas. Maat 58 / 3XL prijs: teab
  7. ronajon

    Texport leren motorpak maat60

    te koop texsport leren motorpak. maat 60 (ik ben zelf 1.95) prijs €75
  8. ronajon

    K100rs '87 zadel

    wegens ombouw naar projectfiets te koop goed zadel van een K100 uit '87 vraagprijs €50
  9. ronajon

    Frame loop voor caferacer

    nieuwe frame loop voor een caferacer maten: breedte 24,5 cm lengte ca 31cm diameter 25mm binnen 20mm doe maar een bod
  10. ronajon

    hydraulische motorlift heftafel

    te koop motorlift hydraulische lift afmetingen tafel 195*80 de tafel is te verlengen met een verlengplaat 44*80 hoogte tot 92cm afmetingen onderstel 293*94 op wielen met oprij plaat de hydraulische pomp is afsluitbaar ik heb mijn goldwing er altijd op gehad, dus draagvermogen...
  11. ronajon

    Heftafel motorlift hydraulisch

    te koop motorlift hydraulische lift afmetingen tafel 195*80 de tafel is te verlengen met een verlengplaat 44*80 hoogte tot 92cm afmetingen onderstel 293*94 op wielen met oprij plaat de hydraulische pomp is afsluitbaar ik heb mijn goldwing er altijd op gehad, dus draagvermogen...
  12. ronajon

    Paddock stand

    te koop paddock stand voorvork maximale afstand 30cm €15
  13. ronajon

    Grote ronde koplamp (>22cm)

    zoals de titel al zegt zoek ik een koplamp. rond. maat groter dan 22 cm oa. SR500 heeft een 24 cm model
  14. ronajon

    Gunson Colortune 10mm boegies

    € 25 COLORTUNE, van het gerenommeerde fabrikaat GUNSON, maakt het mogelijk het luchtbrandstofmengsel correct af te stellen. Ook brengt het problemen die gerelateerd zijn aan het luchtbrandstofmengsel aan het licht. COLORTUNE bestaat uit een vonkende testbougie, die op de motor...
  15. ronajon

    Ortlieb rat pack

    te koop waterdichte roltas van ortlieb afmetingen (b*d*h): 60 x 35 x 45 cm (opgerold ca 20cm hoog) Waterdichte Rack Packs in diverse maten leverbaar. Het uitzonderlijk slijtvaste en knikbestendige PU-materiaal is gemaakt voor gebruik onder zware omstandigheden. Overige praktische...
  16. ronajon

    Carbtune II

    wegens overbodig aangeboden complete carbtune II 4 koloms €60
  17. ronajon

    GL1000 koppelingsprobleem

    hoi, ik heb een gl1000 waarbij de koppeling problemen geeft bij het terugschakelen of in z'n vrij zetten: 1. de motor staat op de bok 1. vanuit z'n vrij wordt de motor gestart 2. koppelingshandel inknijpen en in z'n 1e versnelling zetten 3. opschakelen lukt dmv ontkoppelen 4. met...
  18. ronajon

    speed triple zadel 2005-2007

    voor mijn project fiets zoek ik een speed triple zadel model jaar 2005 - 2007
  19. ronajon

    fijnhonen regio apeldoorn

    wie weet er waar ik mijn 2 cylinder kan laten fijnhonen in de regio apeldoorn? gaat er alleen om om de hoonpatroon weer in orde te krijgen.
  20. ronajon

    zadel GL1000

    gezocht een sport zadel voor een gl1000 evt. een oud ander zadel mag ook, ivm zelf maken van een sport zadel
  21. ronajon

    xs500c cylinder kop

    wegens een scheurtje in de cylinderkop van mijn xs500 zoek ik een vervanger. als je er 1 hebt liggen en er vanaf wilt / moet, stuur me een bericht
  22. ronajon

    XS500 caferacer of tracker

    een tijdje terug heb ik een loop / sloop project gekocht, nl. een Yamaha XS500. Volgens de verkoper heeft ie gelopen toen hij 'm kocht, alleen nu niet meer .... er waren een aantal extra's bij, waaronder 2e blok, voorwiel en een boel klein spul. al met al een mooi project om de winter (en...
  23. ronajon

    Honda CBR1000F '94 te koop of te ruil

    Omdat ik te weinig tour ben ik op zoek naar een andere fiets en bied mij mooie en strak sturende honda cbr1000f uit '94 te koop of te ruil aan. km: 57590 banden Michelin Pilot Power 998 cc, 4 cylinder, 135 PK Gecombineerd remsysteem DCBS Een paar kleine gebruikers sporen, zeer goede...
  24. ronajon

    Garmin GPSMAP 60cs

    Wegens aanschaf van een andere navigatie doe ik mijn garmin gpsmap weg. er zit een rammount specificaties: GPS-koopgids.nl: GPS-ontvangers op verschillende manieren te bekijken om beter te kunnen kiezen als je een GPS wilt kopen prijs voor al dit moois is 150 euro
  25. ronajon

    even voorstellen

    hi, ronald uit apeldoorn. ik heb sinds mei mijn rijbewijs en sinds afgelopen donderdag trotse eigenaar van een 94 cbr1000f. een groot verschil met de 500 lesmotor, maar "what a rush!"
Terug
Bovenaan Onderaan