Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: kenny77
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. K

    1977 YZ125 onderdelen

    Ik ben een Yamaha YZ125 uit 1977 aan het op knappen, maar er missen nog een paar onderdelen. - Kickstarter - Onderpoot voorvork aan de remkant. (Complete poot/ vork ook prima of een andere 36mm voorvork die redelijk in de buurt komt) - Voetsteunen met houders ( kartel aansluiting) - Rempedaal...
  2. K

    Yamaha FZR600R 1994 houdt in na volgas

    Ik heb sinds aankoop van mijn FZR (2jaar geleden) een probleem wat ik maar niet eruit krijg. Misschien heeft iemand van hier nog een goede tip! :P Probleem; ------------------------------------- De motor rijdt perfect, trekt goed door, pakt goed op, etc. Alleen als je volgas geeft en...
  3. K

    Gasschuif Yamaha FZR600 4JH 1995

    Zoals de titel zegt ben ik opzoek naar één goede gebruikte gasschuif, bij mij is het diafragma rubber gescheurd. Gasnaald etc heb ik niet nodig.
  4. K

    Routes omgeving Vianden (Luxemburg)

    Hey, We gaan met een groepje volgende week naar Vianden Luxemburg, om vanuit daar een week lang rond te rijden. We hebben voor een paar dagen routes, maar meer zou welkom zijn! Er staan genoeg routes op internet, vorig jaar een hele selectie gemaakt, alle routes in geprogrammeerd en een...
  5. K

    Choke onderdeel XJ600 diversion

    Ik zoek de choke "pennetjes" van een XJ600 diversion, met het oude type carburateur. Om dit onderdeel gaat het: Komen uit dit type carburateur: Wie heeft er nog goede liggen? Een sloop carburateurset met nog goede pennetjes erin, heb ik ook wel interesse in.
  6. K

    Gezocht: Afmetingen cilinderbus XT500

    Voor een 2takt projectje ben ik opzoek naar een blinde cilinderbus. Nu was mijn idee om hiervoor een 4 takt cilinder te pakken en hier de cilinderbus uit te halen. Na wat zoeken kom ik op een XT500 uit, die heeft de goede beginmaat zuiger heeft en ook de slag is lang genoeg. Nu zit ik...
  7. K

    HL500 2 takt projectje

    Ik ben bezig om een 500cc 2 takt blokje in een Yamaha HL500 look a like frame te maken. De volgende foto is bewerkt met fotoshop, maar het geeft weer wat de bedoeling is... Eerst maar een korte voor geschiedenis Op mijn 7de had ik mijn eerste crosser'tje een italjet 50cc twinshock...
Terug
Bovenaan Onderaan