Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Kesco
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Kesco

    Nederlandse Motorvlogger

    Hallo *O* Ik ga beginnen met "motorvloggen" op mijn GSX-R 600 K5. Ik woon sinds 10 maanden in Munchen dus mooie omgevingen genoeg en ik heb ook voldoende onzinnig materiaal om over te praten. (of iemand het aan wil horen dat moeten we nog maar zien) :9 Nu even de vraag of ik het in het...
  2. Kesco

    Naar Duitsland geëmigreerd, nu snel een motor kopen

    Hallo Mensen, Heeft één van jullie ervaring met het kopen van een gebruikte motor in Duitsland? Ik woon nu in München en heb mijn Nederlandse Ducati Monster verkocht voordat ik hierheen kwam. Nu wil ik hier graag een 2e hands motor kopen maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Wat moet...
  3. Kesco

    Verhuizen naar München, wat nu met mijn Duc?

    Ik verhuis binnen enkele maanden naar München voor mijn werk. Ik blijf daar onbepaalde tijd (lees jaren) dus ik wil natuurlijk graag mijn Ducati Monster meenemen:) Hoe zit het met importeren? Ik krijg een verblijfsvergunning en behoud mijn Nederlandse paspoort. (ik werk voor een NL...
  4. Kesco

    Meld je blunder

    Ik ben vast niet de enige die blunders maakt en ik heb zin om wat blunders van anderen te lezen zodat ik mezelf toch niet zo een enorme kluns voel :+ Ik heb vandaag mijn Ducati Monster 750 opgehaald en toen ik hem aan mijn vriendin wou laten zien/horen drukte ik op de start knop terwijl ik...
  5. Kesco

    Username veranderen (Mods)

    Hi! Ik wil graag mijn username veranderen is dat überhaupt mogelijk? Met vriendelijke groeten! Cees
  6. Kesco

    Tail chop Ducati monster

    Goedenavond mensen, Zaterdag haal ik mijn Ducati Monster 750 uit 1999 op. Deze heeft op dit moment de standaard kentekenhouder. Ik wil deze graag een tail chop geven. Ik heb een aantal video's/sites gevonden van doe het zelfers maar die beantwoorden voor mij niet deze vragen: Kan ik het...
  7. Kesco

    handvat spiegels Monster 750

    Hallo, Heeft iemand hier nog een setje handvat spiegels, geschikt voor een Ducati Monster 750 uit 1999? Grtz Cees
  8. Kesco

    Season of the bike by Dave Karlotski

    Ik heb dit verhaal al een tijd op mijn computer staan en moet er telkens weer aan denken als iemand me vraagt waarom ik rij en wat dan datgene is wat het leuk maakt.. By Dave Karlotski There is cold, and there is cold on a motorcycle. Cold on a motorcycle is like being beaten with...
  9. Kesco

    Vooroordelen over Ducati motoren

    Hallo MF-ers, Ik ben uitgekeken op mijn Suzuki RF600 en ben dus maar eens aan het rondkijken naar een andere motor. Momentel ben ik op zoek naar een 2e hands fiets voor rond de 5000,- eu. Hierbij kom ik regelmatig weer terug op ducati (o.a. monster of 996) Ik ga niet de standaard...
  10. Kesco

    Choke blijft hangen en bout afgeknapt

    Hallo mensen, Ik heb de koppelingskabel vervangen van mn suzuki RF 600. Nadat alles weer op zijn plek zat bleef om de een of andere reden de choke hangen en die krijg ik ook niet meer terug, dus hij blijft maar vol gas geven. Heb de tank er al af gehaald om de kabel van de choke te kunnen...
  11. Kesco

    Met de koppelingskabel lopen knoeien nu is de spanning weg

    Het kriebelde weer dus ik ben gisteren een stuk gaan rijden. De koppeling voelde raar aan. Zosnel ik de koppeling helemaal in kneep ontkoppelde hij hem blijkbaar niet helemaal want de motor wou voor het stoplicht toch door blijven rijden. Dus heb ik thuis de koppelingshendel uit elkaar...
  12. Kesco

    Heb ik last van een laadprobleem?

    Ik heb gisteren een nieuwe accu gekocht omdat hij tijdens het rijden was afgeslagen en alleen nog maar wou starten met behulp van startkabels. Maar nu is het zo dat wanneer ik met de lichten aan rijdt na een kort tijdje alle dashboard lampjes steeds zwakker gaan branden en dan hoor ik gewoon...
  13. Kesco

    Accu problemen op een vreemd moment

    Vanmiddag had ik problemen met mijn accu. Startte vanmiddag de motor met wat extra choke en er was niks aan de hand, daarna rij ik door enschede en na 5 minuutjes rijden sta ik stil voor het zoveelste stoplicht. Ik wil weg rijden maar de motor slaat af. :N Maar tot mijn verbazing startte...
  14. Kesco

    Agressie in het verkeer,dader en daarna slachtoffer ervan

    Op mijn vorige topic is hier net een slotje op gekomen, omdat ik er een omschrijving/opsporing verzocht van had gemaakt. Ik heb nu aangifte gedaan bij de politie en ik ben dan ook NIET op zoek naar getuigen o.i.d. Dus aub geen slotje hierop ik wil alleen het verhaal delen. (vooral ook...
  15. Kesco

    Opsporing verzocht! bijna van de motor gereden/geslagen

    Bij deze een verzoek aan de mensen in de buurt van hengelo (Overijssel). Zo'n 30 minuten geleden reed ik over de sloetsweg in hengelo(bij de bataafse kamp)en toen kwam een auto uit een zijstraat die mij bijna van de motor reed hij kon nog net vol in de ankers en ik kon uitwijken. Daarop...
  16. Kesco

    vrouwen en motoren

    Ik stond gisternacht (12 uur) een cola te doen in het centrum van Enschede. Je kunt de motor daar pal voor het terras neerzetten. Nadat ik naar mijn motor toe liep met een vriend die mee was achterop zie ik 2 (toch wel erg leuke) meiden staan bij de motor en een fototoestel in de aanslag...
  17. Kesco

    Ervaring met remvloeistof in de olie?

    Beste mensen, Ik schaam me een ongeluk maar goed hier mijn vraag. Ik heb remvloeistof in de olie gegooid (beide olie en remvloei waren zwarte flesjes zonder label en ik had haast |( ). Ik ben eigenlijk wel benieuwd of alleen ik zo dom ben :$ of dat iemand anders hier ervaring mee heeft...
  18. Kesco

    CeesRF600 stelt zich even voor

    Hallo mensen, Ik ben CeesRF600 oftewel Cees-Jan Bak, ik ben 21 jaar en rij een Suzuki RF600. Ik woon in Enschede en rijdt daar dan ook dagelijks rond, aangezien ik nog maar een 3 weken rij en zoveel mogelijk wil rijden. :] Ben in het motorrijden gekomen doordat mijn vader mij mee nam...
Terug
Bovenaan Onderaan