Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: fieldhouses
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. fieldhouses

    £12.50 London motorcycle toll approved

    Niet dat we dagelijks Londen in zullen rijden, maar voor het geval dat je het van plan bent om het een keer te gaan doen: £12.50 London motorcycle toll approved
  2. fieldhouses

    Kleur van je motorpak

    Best wel stoer zo'n wit/zwart lederen motorpak. :+
  3. fieldhouses

    Succes MAG: motorparkeren in Amsterdam blijft gratis

    01 October 2014 Succes: motorparkeren in Amsterdam blijft gratis In juli van dit jaar publiceerde de MAG het artikel 'Amsterdamse parkeerbelasting voor motoren - Is €166.000.000 niet genoeg?'. Dat sloeg op het bedrag dat Amsterdam aan parkeergeld inde in 2013. Het werd vooral door...
  4. fieldhouses

    Rugsteun passagier ST1100

    Ik heb een nieuwe rugsteun te koop. De rugsteun heeft als extra's een afsluitbare opbergvak. Vr.pr. 80 euro.
  5. fieldhouses

    Motordief botst op politieauto

    Ik zet dit bericht ff hier neer. Motordief botst op politieauto LELYSTAD - Een man op een gestolen motor is zaterdagavond in Lelystad tegen een politieauto gebotst. Hij werd achtervolgd en stopte niet toen de politie op de Zuiderplasdreef de weg blokkeerde. De man probeerde na de aanrijding...
  6. fieldhouses

    verkeersquiz VRAAG 20

    Wie heeft bij de wegversmalling voorrang? A) De auto. B) De fietser (de motorrijder)
  7. fieldhouses

    Vanaf 2013 tol betalen op Stelviopas

    Vrij | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl door Bart Oostvogels AMSTERDAM - Vanaf 2013 wordt de weg naar de Stilfserjoch, beter bekend als de Stelviopas, omgezet naar een tolweg. Toegang naar de beroemde bergklim gaat via een Greenpass. ECOLOGISCHE REDENEN...
  8. fieldhouses

    Bijrijder op motor verboden

    MEXICO-STAD - Achterop de motor of brommer springen is er niet meer bij in Honduras. Het Centraal-Amerikaanse land, met het allerhoogste moordcijfer ter wereld, verbiedt per direct het meenemen van een tweede passagier. Zo probeert de staat het groeiende aantal brutale liquidaties in het...
  9. fieldhouses

    Kilometervreters gezocht! Moto73

    ik het volgende geleend van andere site. Misschien dat iemand interesse heeft. Kilometervreters gezocht!
  10. fieldhouses

    Gestolen motor terug dankzij {GPS} iPad

    Dankzij een iPad met internetverbinding had een Eindhovense persfotograaf zaterdagnacht binnen de kortste keren zijn gestolen motor terug. Met behulp van gps-gegevens kon de fotograaf zijn motor traceren, waarna de politie het voertuig veilig stelde. De diefstal werd rond middernacht...
  11. fieldhouses

    Motor gejat: Man probeert James Bond-sprong over brug

    LEIMUIDEN - Een motorrijder is vrijdagavond bij Leimuiden (Zuid-Holland) gewond geraakt toen hij tegen de slagbomen van een brug aanreed. Dat gebeurde terwijl hij op de vlucht was voor de politie. Surveillerende agenten zagen de man aan het begin van de avond rijden. Uit navraag bij de...
  12. fieldhouses

    Pan European Topic! deel 2

    Pan European ST1100 & ST1300 Deel 1
  13. fieldhouses

    LEUKE 1 aprilgrap

    Avatars op z'n kop !
  14. fieldhouses

    Losse flitsers verboden bij trajectcontrole

    DEN HAAG - Op plekken langs snelwegen waar trajectcontrole plaatsvindt, mogen agenten niet langer ook nog eens losse snelheidscontroles uitvoeren. Een SP-motie van die strekking werd dinsdag aangenomen in de Tweede Kamer. Bij trajectcontrole wordt de gemiddelde snelheid tussen twee...
  15. fieldhouses

    Veilig Verkeer China

    filmpje met hoog auw-gehalte
  16. fieldhouses

    Koplamp Pan European ST1100

    Mag met een eventuele barst in het glas zijn, als het maar goedkoop is.
  17. fieldhouses

    @Bolski

    ff zo, ik kan je geen pb sturen ??? Hoe weet je dat zo zeker dat het geen MF'er is? Je hebt de motor zien liggen?
  18. fieldhouses

    Motorrijder zwaargewond achtergelaten

    AMSTERDAM - Een automobilist is vrijdagmiddag in eerste instantie doorgereden nadat hij betrokken was bij een ernstige aanrijding op de A10. Bij de afslag S116 richting Volendam reed de automobilist een motorrijder aan. De bestuurder van de motor kwam daarbij hard op het wegdek terecht en...
  19. fieldhouses

    "Motorrijder" slaat op de vlucht na aanrijding. >> KTM

    Motorrijder slaat op de vlucht na aanrijding En misschien weet iemand van wie de KTM afkomstig zou kunnen zijn?
  20. fieldhouses

    MOTO Drive Okt 2010

    Hallloooo MotorBabe! *O* Onder welke naam ben jij hier bekend? :W
  21. fieldhouses

    Te Koop: RVS Bochtenset Honda ST1100

    NIEUWE RVS uitlaatbochtenset van MOTAD voor de ST1100 PAN EUROPEAN, alle bouwjaren. Prijs: 250 euro.
  22. fieldhouses

    Gevraagd: rechter en linker knipperlicht

    Ik zoek een rechter en een linker knipperlicht van een Honda ST1100.
  23. fieldhouses

    Gezocht: Kinderhandschoenen

    Voor mijn dochter ben ik opzoek naar leren handschoenen. De kleinste damesmaat is nog te groot voor haar handjes. Wie weet waar kleine maatjes worden verkocht?
  24. fieldhouses

    Is deze schoolzone markering juist aangebracht?

    Ik zit met het volgende probleem. In ons stadje heeft de gemeente een zone (voorzien van een zebrapad) ingericht als Schoolzone. Om dit duidelijk te maken is er tekst en strepen aangebracht op het wegdek. Ik zou graag jullie mening willen horen wat jullie vinden van de ligging en of dit...
  25. fieldhouses

    Metaalbedrijfje omg Utrecht

    Voor een paar enkel stuks in aluminium, zoek ik een metaalbedrijf(je) met frees en draaimogelijkheden. Ik heb een paar ideeen voor op de motor die ik graag gemaakt zou willen zien. Wie kent zo'n bedrijf?
Terug
Bovenaan Onderaan