Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: dB-tje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. dB-tje

    SV650s met een hoop mods

    Nette en goed onderhouden SV650s met diverse modificaties. Geen knutselwerk, motor zier er uit alsof hij zo uit de fabriek is gekomen. Deze liefhebbersmotor rijd, stuurt en remt snaarstrak, ik heb er de afgelopen 5 jaar met veel plezier op gereden en doe dat nog steeds. Suzuki SV650s Bouwjaar...
  2. dB-tje

    Honda CB125S 1977 electronica probleem

    Heren, Ik heb de afgelopen tijd een oude Honda CB125s uit 1977 opgeknapt. Helaas heb ik deze voor het opknappen niet kunnen testen dus ik weet niet hoe alles gewerkt heeft. Tijdens het opknappen heb ik ook de knipperlichten vervangen voor kleinere modellen, origineel ging er (volgens...
  3. dB-tje

    SV650 03- onderdelen (rijwiel gedeelte)

    Ivm de ombouw van mijn 2005 SV650 heb ik een aantal onderdelen die in de verkoop kunnen. Alle onderdelen zijn in zeer goede conditie. In 1e instantie verkoop ik de onderdelen het liefst compleet, maar deze zijn eventueel ook los te koop. 1- Voorvork (met progressieve veren van hyperpro)...
  4. dB-tje

    GSXR 600/750 K6/7 voorwiel

    Heren, Ik ben voor mijn motor op zoek naar een GSXR 600 of 750 voorwiel het liefst van een K6/K7. en het liefst een zwarte en incl. rechte en nette remschijven. Het wiel mag ook van een 600/750 zijn van 2008 tot 2010 of een 1000 van 2009 - 2010. Heb je dit liggen of weet je iemand die...
  5. dB-tje

    GSXR 600/750 K6/7 voorwiel

    Heren, Ik ben voor mijn motor op zoek naar een GSXR 600 of 750 voorwiel het liefst van een K6/K7. en het liefst een zwarte en incl. rechte en nette remschijven. Het wiel mag ook van een 600/750 zijn van 2008 tot 2010 of een 1000 van 2009 - 2010. Heb je dit liggen of weet je iemand die...
  6. dB-tje

    Gezocht: Braking B-One voorwiel voor GSXR

    Een tijdje geleden heb ik een los achterwiel van dit type gekocht. Inmiddels heb ik voor mijn SV650 een GSXR 600/750 K6/7 voorvork aangeschaft en zodoende ben ik (tot nu toe zonder succes) op zoek naar het bijbehorende voorwiel. Het gaat om dit model: Braking B-One Heeft of weet...
  7. dB-tje

    Tandwiel drager afdraaien..

    Heren, ik ben jullie expertise nodig. Ik heb een 5,5 inch Braking B-one wiel gekocht welke ik op mijn SV650 wil monteren. Naast dat ik een aantal bussen moet laten draaien zal ik de tandwiel drager af moeten draaien omdat de tandwiel dichter naar het hart van het wiel moet. Deze tandwiel...
  8. dB-tje

    Braking B one gesmeed achterwiel voor GSXR 600/750 K6/7

    Is er hier toevallig iemand die (voor het circuit) belang heeft bij een gesmeed Alu Braking B one achterwiel voor de Suzuki GSXR 600 of 750, K6 of K7? Ik heb er één gekocht voor mijn SV, maar ga toch liever voor een origineel exemplaar aangezien die beter matched met de USD die ik voor de...
  9. dB-tje

    Zoektocht naar het juiste tandwiel

    Heren, Ik zit met een probleem, kortgeleden heb ik een Braking B one achterwiel gekocht hij is geleverd incl bussen voor een GSXR 600/750 K6/7. Nu wil ik voor dit wiel een nieuw tandwiel bestellen aangezien de huidige versleten is, maar online kan ik (bijna) niets vinden (alleen een 520)...
  10. dB-tje

    Rookpluim bij starten Aprilia Tuono (filmpje)

    HELP! Ik heb vanmiddag de tuono afgebouwd (verlichting, verse olie en dergelijke) om er vervolgens voor het eerst (na de testrit) een stukje te gaan rijden. Meteen bij het starten kwam er een plukje rook uit de uitlaat, op zich niet erg verontrustend, maar na het tanken (20 minuten rijden)...
  11. dB-tje

    Stuurkuipje Ducati monster 2010+

    Ivm veranderde plannen, bied ik mijn stuurkuipje te koop aan. Het betreft een stuurkuipje van een Ducati monster (model vanaf 2010). Deze is uiteraard ook prima bruikbaar op uw streetfighter of custom motorfiets, huidige lak kleuren zijn van een Suzuki GSXR 2006. Het kuipje is in nette...
  12. dB-tje

    Kroonplaat aanpassen tbv superbike stuur

    Heren, ik ben jullie expertise nodig. Ik wil op mijn originele (niet voorbereide) rs125 kroonplaat graag stuurklemmen zetten zodat er een superbike stuur gemonteerd kan worden. Het probleem is dat het een gegoten kroonplaat betreft die van onder hol is. Mijn idee is om de holle ruimte...
  13. dB-tje

    Vraag over A/F na dyno run

    Hier even een vraagje voor de kenners onder ons. Vandaag is mijn GS op de testbank geweest voor het afstellen van de motor na de montage van een dynojet stage 3 kit. Alles gaat redelijk goed maar hij loopt tussen 4000 en 7500 toeren wat aan de arme kant. Heeft iemand een idee hoe ik dit op...
  14. dB-tje

    Doorrijder na aanrijding gezocht! (Hereweg Groningen)

    Allen, Gisteraan het eind van de middag is een maat van mij van zijn motor gereden door een auto op de Hereweg in groningen, helaas had de koekblikker niet het fatsoen om de zaakjes netjes af te handelen en hij heeft hem gewond op straat achtergelaten. Link: 112Groningen - Getuigen...
  15. dB-tje

    Regelgeving en APK??? De toekomst van streetfighters

    Hallo allemaal, Ik vroeg me zo ééns af wat de wijzigingen die wij zoal doen aan onze motorfietsen/streetfighters voor invloed hebben op de typegoedkeuring daarvan. Ik heb al wat zitten lezen op de site van de RDW maar het word mij nog niet echt duidelijk wat nou wel en wat niet kan zonder...
  16. dB-tje

    Accu probleem

    Heren, graag zou ik jullie hulp hebben bij het volgende. De SV1000 van een maat van me heeft een probleem met de spanning van de accu. Het probleem is als volgt: Na het ontkoppelen van de druppellader wilde de motor niet starten (ook geen licht en dash). We hebben dus de spanning gemeten...
  17. dB-tje

    Metaal bewerker gezocht voor alu spacer

    Is er hier iemand die mij uit de brand kan helpen? Ik ben met een projektje bezig en nu kom ik met mijn nieuwe (bredere) achterwiel in de knoop met band en ketting. Ik ben dus een spacer nodig tussen de tandwieldrager en het achtertandwiel. Ik heb zelf al even een tekeningetje gemaakt: Op...
  18. dB-tje

    Koppeling: hakkerd bij optrekken / rateld (soms) stationair

    Mensen wie kan er iets zeggen over mijn probleem? Ik heb een Suzuki GS500 en ik heb een probleem met mijn koppeling. Het volgende doet zich voor: 1- Wanneer ik vlot op wil trekken (slippende koppeling) hakkerd de motor een keer op het moment van koppeling los laten (op het moment dat je...
  19. dB-tje

    GSX600/750F 1998-2002 Achterwiel

    Heren, Dames Even een vraag, ik ben voor mijn projektje op zoek naar het achterwiel van een GSX600/750F, bouwjaar '98-'02 het liefst in het wit met remschijf. Heeft iemand er toevallig nog één liggen die voor weinig weg mag? Alvast bedankt. :)
  20. dB-tje

    Projekt GS500RS

    Vandaag toch maar besloten om een soort van projekt topic te maken voor mijn GS-je. Ik weet niet of het nou een streetfighter is, maar zo zie ik hem eigenlijk wel ondanks zijn gebrek aan vermogen. Ik heb hem begin vorig seizoen gekocht op 25kw en in beroerde staat. Hier een foto van: Toen...
  21. dB-tje

    Motor trekt naar links bij lage snelheden (onbalans?)

    Heren ik zou graag bebruik willen maken van de kennis die hier aanwezig is. Eerst even een kleine inleiding om het verhaal te verduidelijken. Afgelopen winder heb ik mijn GS500 helemaal uit elkaar getrokken om hem weer netjes helemaal netjes te maken (frame poedercoaten, blok spuiten...
  22. dB-tje

    [A] Honda CBR600 F2 stuntbike

    Aangeboden voor een kamaraad: De knoop is door, mijn F2 gaat in de bingo. Honda CBR 600 PC25 Bouwjaar: 1993 km stand: ±35000 Kenteken: MS-37-FX Afgelopen winter helemaar opnieuw opgebouwd en is vrijwel alles vernieuwd. Frame, velgen, kroonplaat, risers, cage, subcage...
  23. dB-tje

    GS500 carb onderdelen gezocht?

    Heeft iemand nog onderdelen van carbs liggen? Ik zoek 2x ring (3) (foto 1) 2x bus (deel van 25kw set (zie foto 2) in de carb deksels 2x gasnaalden (6) (foto 1) voor mijn carbs van '89 tot '93. foto 1 foto 2 Alvast bedankt.
  24. dB-tje

    Suzuki GS500 Smoren bij gas geven

    Vanavond even op de Suzuki GS (1990) 25kw gereden nadat ik de bougie's, het luchtfilter, de olie + filter ververst heb en de vlotters van de carbs schoon gemaakt heb (waren niet vies trouwens), maar hij reed niet helemaal lekker, een paar puntjes: ~[EDIT] zoals verderop in het topic staat heb...
  25. dB-tje

    Wie kan het schroefdraad van een alu carter repareren?

    Helaas kwam ik er gister bij het losdraaien van de carterplug van mijn GS500 achter dat de vorige persoon die de olie ververst heeft de bout veel te vast heeft geprobeert te draaien, met als gevolge dat het schroefdraad dol is gedraait. -O- Is er iemand in (de buurt van) Assen die de heeft...
Terug
Bovenaan Onderaan