Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: TimBlade
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. TimBlade

    set Pirelli Diablo Superbike Slicks

    Vandaag nieuwe bandjes laten monteren, dus deze mogen weg: Set Pirelli Diablo Superbike Slick sc2 (dus niet de PRO!) 120/70-17 & 190/55-17 DOT-codes 0313 & 2313 Altijd als 'n oud wijf bereden en netjes in bandenwarmers gestaan Zijn mooi egaal afgesleten en nog genoeg rubber op beide...
  2. TimBlade

    veel parts Honda cbr600f/cb600f '11

    Verkocht
  3. TimBlade

    set Pirelli Supercorsa 190/120 dot eind 2012

    Te koop wegens overstap naar nieuwe slicks... Pirelli Dragon Supercorsa Pro sc2 190/55 120/70-17 Bandjes nieuw gekocht en maar 3 dagen minder snel gebruikt door mij. Altijd gebruikt met bandenwarmers en op goeie druk! Mooi gelijkmatig afgesleten. DOT week 27 & 34 2012 Nog goed voor paar...
  4. TimBlade

    setje Dunlop gp racer slicks

    Te koop; Gebruikte set Dunlop "gp racer slick" Achterband 40% comp M Voorband 70% comp S Beide dot3008 50euri excl evt verz.kosten (12,75)
  5. TimBlade

    Yoshimura CARBON rs-5 sportuitlaat Honda cbr1000rr 04-07

    te koop; Yoshimura CARBON rs-5 slip-on sportdemper in NIEUWSTAAT! demper is nog geen jaar oud en is helemaal schadevrij! heeft op mijn circuitmotor gezeten, dus maar paar dagen gebruikt... incl decibel-killer, bevestigingsbeugel en gepolijste linkpijp (zoals op foto) deze demper heeft...
  6. TimBlade

    GEZOCHT! Valtermoto adapter 600rr/1000rr

    Hallo, ik heb voor mijn Honda cbr1000rr sc57 (2004) 'n Valtermoto remschakelset PEH43 type 1 gekocht, maar nu moet ik ook nog 'n adapter voor op as motorblok hebben, zodat schakelstang niet langs frame schuurt en hoek stang/as goedkomt! Het gaat om onderdeel RP47... Omdat dit stukje ijzer...
  7. TimBlade

    Gezocht; Starlane Stealth gps-3X laptimer

    Ik ben opzoek naar 'n Starlane Stealth gps-3X laptimer... voordat ik 'm nieuw ga aanschaffen eerst maar 's hier de vraag of iemand deze nog wegdoet toevallig?? Moet wel de nieuwe "X" versie zijn dus die met 10gHz gps ontvangst en dus niet de oudere gps-2 of gewone gps-3 uitvoering!!! Ben...
  8. TimBlade

    stevige paddockstand voor onder balhoofd

    te koop wegens overcompleet; mooie rode motorbok voor onder balhoofd! bevestigings-adapters wisselbaar. motor staat echt super stevig op deze paddockstand! ideaal om je voorwiel of complete vork te demonteren. 50euro (excl evt. verz.kosten)
  9. TimBlade

    Laptimer aim MyChron light mcl

    te koop wegens overcompleet; aim MyChron light mcl laptimer. voorzien van lange kabel naar infrarood ontvanger voor makkelijke montage. 250 laps geheugen en diverse instellingen makkelijk te bedienen door grote toetsen (ook met motorhandschoenen) voorzien van batterijen wat lang meegaan...
  10. TimBlade

    Laptimer Mychron Light TG

    te koop wegens overcompleet; De aim Mychron Light TG heeft ongekende nieuwe mogelijkheden gekregen vanwege zijn grafische pixel display. Het display is 128*64 pixels. De maten zijn 82 x 62,5 x 24,5 mm en het gewicht ca. 100 gram. Hij is spatwaterdicht met rubber knopjes. Met een...
  11. TimBlade

    Wilbers achtershock Honda CBR600

    Gaat om Wilbers schokbreker- type weet ik niet, staat ook niks op! Ik weeg 85kg en kon er hard genoeg mee rondgaan- m'n meissie 70kg, maar was ook geen probleem qua instellingen (door kenners langs baan)... Demping is dmv 12tal klicks te verstellen en veervoorspanning door ring/borgring! Geen...
  12. TimBlade

    diverse gebruikte straat & circuitbandjes

    Na grote bandenwissel heb ik 'n stapel banden liggen die weg mogen voor weinig! Straat; #Setje Bridgestone bt021- 120/160 DOT1208 & DOT2408 (beetje profiel loopvlak/veel aan zijkanten) #Achterband Bridgestone bt016- 180/55 DOT2609 (loopvlak óp/redelijk aan zijkant) Circuit; #Setje...
  13. TimBlade

    complete voorkant Fireblade 929 sc44 2000/2001

    Ik ben opzoek naar complete voorkant van 'n sc44 Fireblade... Dus Voorvork, Tstuk, Kroonplaat, Clipons, Remklauwen, Rempomp, Remschijven, Voorwiel, Spatbord... Ik wil 's kijken of iemand wat heeft liggen en wat me dit alles zou gaan kosten... Tis om m'n cbr600 circuitfiets om te bouwen! Laat...
  14. TimBlade

    Circuitkuip + kont Honda cbr600f pc25

    Te koop wegens overcompleet: mijn reserve circuitkuip & kont (3delig) voor Honda cbr600f! in redelijke staat, zonder gaten/deuken! mooie set om deze winter te spuiten of als reserve erbij te hebben! vraagprijs 75euro
  15. TimBlade

    te koop: 2x 17inch voorwiel Honda cbr600

    wegens overcompleet/garage opruiming heb ik nog 2x voorvelg staan van Honda cbr600 bj.97/98... past waarschijnlijk ook op andere modellen/bouwjaren... heb 1x witte voorvelg met Bridgestone bt056 nog eromheen en 1x zwarte velg zonder band... allebij in zeer goeie staat en schadevrij!!! prijs...
  16. TimBlade

    te koop Superpole GP carbon sportdemper Honda cbr 600

    te koop: mooie Superpole GP carbon Sportdemper met SUPER geluidje! is schadevrij en incl bevestigingsbeugel... komt van cbr600f van bj94, maar past op cbr600 t/m bj98 alst goed is! vraagprijs 100,-euro
  17. TimBlade

    Honda CBR900RR Fireblade sc33 circuitmotor 1998

    te koop; Honda CBR900rr Fireblade sc33 circuitmotor bouwjaar 1998 53000km... motor is helemaal circuitklaar- ik heb er dit jaar 4 circuitdagen zonder problemen mee gereden en wil volgend jaar jongere motor kopen... kan evt (na aanpassingen uiteraard! :+ ) op kenteken worden gezet-...
  18. TimBlade

    complete set wielen,remschijven,klauwen,slangen Honda CBR600

    Te koop: Voorwiel (zwart) incl afstandsbussen, GOEIE (2jr oud) Ferodo remschijven, remklauwen, remslangen en remhendel met reservoir, goeie blokken... Achterwiel (zwart) incl afstandsbussen, steekas, goeie remschijf, remklauw, remslang, remblokken, achterbrug-bevestiging, goed tandwiel...
  19. TimBlade

    complete set wielen,remschijven,klauwen,slangen Honda CBR600

    Te koop: Voorwiel (zwart) incl afstandsbussen, GOEIE (2jr oud) Ferodo remschijven, remklauwen, remslangen en remhendel met reservoir, goeie blokken... Achterwiel (zwart) incl afstandsbussen, steekas, goeie remschijf, remklauw, remslang, remblokken, achterbrug-bevestiging, goed tandwiel...
Terug
Bovenaan Onderaan