Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: RvQ
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    Esquad Stein Raw 30/36 Armalith motorjeans

    Esquad stein motor jeans met Armalith. Hele mooie en zeer goede motorjeans. Maat 30/36, valt iets krapper dan normale 30 jeans. Gekocht voor de korte ritjes maar gebruik de broek niet. Sind de aankoop maand geleden 3 keer gedragen dus nog als nieuw. Prijs: 120 euro. Op te halen in...
  2. R

    Motorhoodie met kevlar en protectie

    Motorhoodie/vest met kevlar en protectiepads op rug, schouders en ellebogen. Erg handig voor de korte ritjes en koel in de zomer. Kevlar hoodie van GoGogear LA. PROTECTIVE ARMORED HOODIE WITH DUPONT™ KEVLAR FIBERS - MEN'S Heb er 2 laten verzenden vanuit USA maar de S past beter de M is te...
  3. R

    Garagebox Groningen Zeeheldenbuurt, plek beschikbaar!

    Samen met een mede mf'er heb ik een garagebox aan de witte de withstraat in Groningen. In deze garagebox is nog een plek vrij voor een motor. Het is een ruime box waar met gemak 3 motoren in passen. Kosten voor de box bedragen totaal 65 euro per maand. 21,70 per persoon dus. Heeft hier...
  4. R

    Motorstalling Groningen

    Er is mij een garagebox aangeboden in Groningen. De garagebox ligt aan de Witte de Withstraat. De kosten bedragen 65 per maand voor de box. Zijn er belangstellenden om de box te delen? Er is ruimte voor 3 motoren.
  5. R

    Kawasaki Zxr400 1100 euro

    Bouwjaar: 1993 Km stand: 41.xxx Na lang wikken en wegen gaat mijn ZXR400 toch weer de verkoop in. Op dit moment heb ik de tijd er niet meer voor er op te rijden. Daarnaast wil ik voor volgend seizoen een naked gaan kopen en komt het mij beter uit als ik de motor deze winter niet hoef te...
  6. R

    Kawasaki ZXR400 '93 1300 euro of ruilen

    Hierbij verkoop ik mijn kawasaki Zxr 400 uit 1993. Er is 41000 km mee gereden. Het is een lichte en leuke stuurfiets die motorisch helemaal in orde is. Ik wil een naked gaan kopen vandaar dat deze in de verkoop gaat. De motor heeft net een kleine beurt + nieuw uitlaatspruitstuk gekregen...
  7. R

    Gezocht: Uitlaat ZXR 400 '91-'98

    Ik ben opzoek naar een spruitstuk/bochtenset voor mij ZXR 400 (1993). Demper is nog in prima staat. Mijn huidige is doorgeroest en waardoor er nu een flink gat in zit. Hoeft niet in perfecte staat te zijn zolang de roest maar oppervlakkig is.
Terug
Bovenaan Onderaan