Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: TTTOO
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. TTTOO

    BMW R100 /7 Old Timer tracker cafe

    Echt prachtige BMW Old timer die makkelijk met het verkeer mee kan (snel!) Gekocht als BMW R80 RT 1000cc blok van een BMW R100 (70 pk versie) Andere wielen met Brembo remmen van een moderne BMW erop gezet met harde remleidingen van Goodridge in zwarte uitvoering. Voorvork veren en olie...
  2. TTTOO

    Suzuki GSXR 1100 stuurschakelaar compleet

    Voor mijn oliekoelertje opzoek naar een goed werkende stuurschakelaar die van de knippers compleet met stekker eraan.
  3. TTTOO

    knipperlichten knipper niet - LED welk relais ?

    Hallo ! Heb een motor waar door de vorige eigenaar prachtige spiegels met ingebouwde knippers zijn opgezet en ook het mooie achterlicht kan knipperen maar helaas staat alles stil als je de richting aangeeft. Zelf denk ik aan een relais. Maar welk en hoe of wat ik zou het niet weten dus ik hoop...
  4. TTTOO

    [TK] vette zwarte BMW R100T (old timer)

    Hierbij bied ik te koop aan een prachtige 1000cc BMW Boxer, met zijn diep zwarte kleur en mooie afwerking een old timer die maar een ding wil en dat is rijden, per jaar betaal je 45 euro aan verzekering en dat is het geen wegenbelasting niks. De R100T is een zeldzame uitvoering, deze komt uit...
Terug
Bovenaan Onderaan