Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Cas121
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Cas121

    Africa Twin ride-out 20 oktober

    Zoals in het Africa Twin topic al gezegd werd is het de hoogste tijd om de beesten weer eens met zijn allen uit te laten dus gaan we wat regelen. Laat even in de poll de dag van voorkeur weten dan kunnen we er mee aan de slag. vorige edities: Rit 1 2011 Rit 2 2011 Rit 1 2012...
  2. Cas121

    Africa Twin ride > 23 juni 2012

    Hoog tijd om wat plannen te gaan smeden voor de volgende Africa Twin rit. Aangezien het steeds groter lijkt te worden kunnen we denk ik wel spreken van het Dutch Africa Twin Event 2012 vorige edities: Rit 1 2011 Rit 2 2011 Rit 1 2012 Filmpje Wanneer Zaterdag 23 juni...
  3. Cas121

    Lookwell leren broek 38(58) zwart, nieuw, 25 euro

    Vorig jaar gekocht en maar liefst 1 x gedragen.. Heb hierna een andere motor gekocht waar ik toch alleen in textiel op zit. Op te halen voor 25e Hier een voorbeeld foto
  4. Cas121

    Africa Twin rit, de eerste van 2012

    Naar aanleiding van 2 zeer geslaagde eerdere edities is het tijd voor de volgende Twin rit, en wel de eerste van 2012. Rit 1 2011 Rit 2 2011 Kijken of we dit kunnen toppen Wanneer Zaterdag 17 maart Waar Met dank aan Hanshak weer een mooie, centraal gelegen route. Start om...
  5. Cas121

    Bandenreparatiesetje

    Ik heb nog een ongebruikt bandenreparatiesetje liggen van de motozoom: Deze dus Aangezien ik met binnenbanden rij is dit setje overbodig. Af te halen voor een tientje. Gr
  6. Cas121

    Nieuwe Held tanktas

    Yes, nog meer ruimte scheppen in mijn berging. Ik heb nog een letterlijk nieuwe universele Held (magneet) tanktas liggen. Heeft denk ik in totaal 3 keer op de motor gezeten. Aangezien deze niet op mijn huidige motor past hoop ik er iemand anders mee te kunnen verblijden. Op mijn vorige...
  7. Cas121

    3 Givi Monokey koffers, 2x E36 1 x E46

    Ik ben mijn berging aan het uitruimen, en de koffers stonden me flink in de weg, die gaan er dus uit. Daarnaast wil ik overstappen op een alu set. Ik heb 3 Givi monokey koffers + 1 topkofferplaat. 2 36L koffers en 1 46L koffer, in die laatste passen bijvoorbeel 2 helmen. Het geheel is in...
  8. Cas121

    Originele uitlaat Yamaha FZS 600 Fazer '98 - '02

    Heeft er iemand nog interesse in deze uitlaat? Ziet er nieuw uit, had zelf een andere uitlaat onder mijn fazer. Prijs 50 euro
  9. Cas121

    Africa Twin rit 2011, wordt het al herfst?

    Naar aanleiding van de plannen in het Africa twin topic bij deze de eerste opzet voor een nazomerrit. Zo iets moet het worden: Bron: Africa Twin Club France Zo kan het ook: Wanneer: Zondag 4 september vanaf 11.00u Vertrek om 11.00u vanaf bij de Mac Dondalds op de Lange...
  10. Cas121

    Givi Monokey kofferset 2 x E36, 1 x E45 zgan

    Omdat ik een alu kofferset wil op mijn AT wil ik eerst eens even zien of er nog interesse is voor mijn huidige koffers. Het gaat om een set Givi Monokey koffers 2 x E36 en 1 x E45. Ze zijn zowel als zij of topkoffer te gebruiken. Gewoon een klassieke maar superdegelijke kofferset, de 36's...
  11. Cas121

    Yamaha FZS600 S Fazer uit 2000, 18400 km

    Ik ga overstappen op wat anders en daarom gaat mijn fazer de verkoop in. Was een superfiets om ervaring mee op te doen. Het gaat dus om een FZS 600 S Fazer, bouwjaar 2000. Het S'je hout een iets andere kleurstelling in en er zit ook een carbon Laser deeptone demper op. Ik ben de tweede...
  12. Cas121

    Tank gejat..

    Zo, ik wilde net met een maatje even gaan rijden om naar de rugbymatch nl-tsjechië te gaan. Eenmaal bij zijn huis aangekomen zie ik dat hij wat beteuterd naast zijn fiets staat. Blijkt zijn tank te zijn gejat. kappen losgetrokken, brandstofleiding doorgesneden en de buddy lag er los op. Het...
  13. Cas121

    Ja, nog een nieuwe..

    Cas, 30jr, Amsterdam. Ik lees hier al een tijdje mee en heb deze week mijn A gehaald, een mooi moment om te registreren dacht ik zo. Ik moet mijn pasje nog even ophalen en hopelijk dan zo snel mogelijk een fiets vinden. Ik ben er alleen nog niet helemaal uit wat het moet worden, als hij...
Terug
Bovenaan Onderaan