Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Wep
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Wep

    Accessoires voor Kawasaki ER-6n 2006-2009

    In verband met de diefstal van mijn motor heb ik in de aanbieding, voor de Kawasaki ER-6n 2007-2009: Allemaal origineel Kawasaki: Een topkoffer met montagerek en alle originele sleutels; Passagiershandgrepen; Spiegels; Kuipruitje; en Gebruikershandleiding. Mag weg tegen elk...
  2. Wep

    gezocht: Kawasaki ER-6N ABS ORANJE

    Ik had er zo een, maar die is recent gestolen. Was er enorm aan gehecht, dus nu op zoek naar een vervanger. Prijs is uiteraard afhankelijk van staat van onderhoud en kilometerstand.
  3. Wep

    Gestolen: oranje Kawasaki ER-6N in Amsterdam

    Tussen dinsdagavond 17 mei en vrijdagochtend 20 mei is mijn grote trots en toeverlaat ontvreemd uit de parkeergarage onder mijn appartement, in Amsterdam Noord. Mocht iemand iets gezien of gehoord hebben, of haar ergens zien staan of rijden, laat het me alsjeblieft weten! kenteken is MR-ZB-38
  4. Wep

    Gezocht: Voorvorklift te leen omg. Alkmaar

    Ik ben op zoek naar iemand die mij voor een half uurtje zijn voorvork lift of hoe zo'n ding ook heet wil lenen of waar ik 'm er even op mag zetten. Ik heb weelstriping achter geplakt maar voor lukt niet netjes zonder een standaard. Is er iemand toevallig die zo'n ding heeft staan waar ik 'm ff...
  5. Wep

    Stalling gezocht: Alkmaar (omg. Hoefplan)

    Hallo allemaal, Ik ben sinds kort verhuisd en kan hier in mijn nieuwe huis m'n motor niet goed kwijt. Ik ben daarom op zoek naar een stallingsplaats. Is er iemand die een plekje weet in de buurt van Hoefplan Alkmaar? Misschien een plaatsje bij iemand in de garage? Alvast bedankt!
  6. Wep

    Te koop: Kawasaki ER-6 verlaagd zadel

    Ik had eerst mijn originele zadel te koop, maar ik ben toch te lang voor deze en krijg zere knieën op de lange rit. Het is het originele verlaagde zadel, officieel Kawasaki accessoire. Voor 100 euro mag je 'm ophalen, voor 106.75 stuur ik hem naar je op. De aankoopbon van Goedhart motoren...
  7. Wep

    Kawasaki ER-6 zadel (origineel)

    Bij nader inzien verkoop ik mijn verlaagde zadel en houd ik mijn originele zadel, ik ben toch te lang voor de lage versie (1,78).
  8. Wep

    Pieter uit Alkmaar stelt zich voor

    -
Terug
Bovenaan Onderaan