Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: geofdijk
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. geofdijk

    Lange motor jeans voor vrouwen

    Beste mede forum genoten, Heeft er iemand nog een paar tips voor een lange motor jeans voor dames ? Mijn vriendin heeft ondertussen al aardig wat broeken gepast van o.a johndoe etc maar ze zijn allemaal te kort. Zijn er überhaupt vrouwen broeken met lengte maat 36 te koop ?
  2. geofdijk

    Verlaagd zadel

    Mocht er iemand nog opzoek zijn naar een orgineel verlaagd zadel van BMW voor een R1200R LC of R1200RS dan heb ik er nog een liggen !
  3. geofdijk

    R1200R(RS) LC verlaagd zadel org BMW te koop

    Zo goed als nieuw verlaagd zadel te koop voor een bmw R1200R of R1200RS. Het is een orgineel zadel fabrieks af. De zit hoogte bedraagd 76cm. Het zadel is kort gebruikt 6000km. Prijs €185,- of een goed bod (Nieuwprijs is 285euro) Afhalen in omgeving Rotterdam.
  4. geofdijk

    R1200r navigatie voorbereiding

    Wie heeft er ervaring met het verwijderen van de bmw navigatie voorbereiding? Ik zou deze graag verwijderen zodat ik mijn tomtom daat kan installeren. Zijn er ook nog verloopkabels zodat ik dr bmw gps kabel kan gebruiken? Mvg
  5. geofdijk

    Slip-on (demper) voor BMW F800st

    Best MF's ik ben op zoek naar een demper voor mijn BMW f800st incl E-keur. mag iets zijn van Leovince,akraprovic,Laser,G.P.R. wie o wie heeft er nog iets liggen ? alvast bedankt. Geoff
  6. geofdijk

    Katalysator vervanger BMW R1150R

    Beste forum leden, Heeft iemand nog een katalysator vervanger eventueel met sport demper voor een R1150R liggen ? Alvast bedankt . Groeten
  7. geofdijk

    bmw R1150R

    Beste, vande week lekker op pad geweest met de motor . eenmaal thuis knipperd mijn verlichting uit van de cockpit (toerenteller en km-teller en achterlicht). dit gebeurde alleen als mijn stuur in maximale uitslag naar links stond. nu 2 dagen later doet het helemaal niks meer. ik vermoed...
  8. geofdijk

    Gilera Runner VXR-200 te koop

    Goedendag, ff kijken hoe ik de fotos moet posten !
  9. geofdijk

    even voorstellen !

    Hallo, ik ben nieuw op dit topic mijn naam is geoff ben 20jaar en ik rij op een gilera VXR 200 met officeel motorkenteken dus niet zo'n roofscooter haha. ik rijd zo'n 1600km per maand op de tweewieler. zodra mijn zwaar rijbewijs geldt hoop ik een suzuki GSX-R-750 te kunnen kopen 8-)...
  10. geofdijk

    Gilera runner 200 4t onderhoud

    Hallo, ik heb nu al een aantal maanden een runner in het bezit, er zitten alleen geen boekjes bij waar ik altijd mijn info uithaal omtrend onderhouds beurten. heeft iemand toevallig zo'n schema voor een Runner 200VXR ? ik weet alleen dat je ongeveer 12000km kan rijden met een v-snaar...
Terug
Bovenaan Onderaan