Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: michael87
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Motor anlassen Nurburgring

    Kon er bij 'waar is wat te doen' niks over vinden zodoende dat ik hem hier plaats. komt een beetje als mosterd na de maaltijd omdat het al geweest is, maar er echt een top dag gehad. Heel veel (zacht uitgedrukt) motoren en voor de mensen hier misschien leuk om er volgend jaar is een kijkje te...
  2. M

    Titanium achtertandwiel

    Goedenavond, Nu was ik laatst een beetje aan het surfen op internet en kwam ik een titanium achtertandwiel tegen voor een r6. Hierbij ook mijn vraag, is het verschil merkbaar een titanium achtertandwiel ten opzichte van een standaard tandwiel? Zoja waar uit het verschil zich in? Op...
  3. M

    Ervaringen met dynatek fi controller?

    Ik heb op eBay voor mijn r6 uit 2004 mijn oog laten vallen op een dynatek fi controller. Zijn er hier mensen die ervaring hebben hiermee? Mvg, michael
  4. M

    Knipperlichten blijven branden

    Een goede middag, Ik ben in het bezit van een r6 uit 2004, aan de achterzijde zaten er al andere knipperlichten op en aan de voorzijde nog de originele. Dat moest veranderen dacht ik en heb kleinere aan de voorzijde gemonteerd. Eenmaal aangesloten branden ze wel alleen blijven ze branden ze...
  5. M

    tom tom aansluiten

    Volgende week een mooie trip voor de boeg, maar nog geen tom tom. Daar moest verandering in komen, dus aan de slag met de tom tom uit me auto. Ik heb een snoer lopen voor de druppel lader, een sigaretten aansteker aangesloten op de draden van die lader. Tot mijn schrik zag ik een beetje rook...
  6. M

    afbreken bout van het blok

    Een hele goede middag, Ik heb een r6 uit 2002, perfectie fiets "mijn droomfiets"... *D Ik rij er sinds januari op, alleen er zit me toch iets niet lekker. Zo'n 3 maanden geleden is de bovenste bout van me blok afgebroken, volgens de dealer vrij apart. Nu reed ik afgelopen zondag over de...
  7. M

    Vandaag geslaagd voor mijn avd

    Motor, pak, helm alles compleet alleen het rijbewijs ontbreekt nog;) Samen met me vader aan het rijbewijs begonnen, en nu ook morgen op dezelfde dag afrijden;)..... Pfff begin nu al zenuwachtig te worden, wens me geluk:P
  8. M

    nieuwe gebruiker michael87

    een hele goede avond,... ff voorstellen: Ik ben dus michael, Welgeteld loop ik alweer 23 zomers mee, Woonachtig in Hoorn, Werkzaam op vliegbasis Gilze-Rijen, (idd erg dicht bij elkaar in de buurt, not;) ) Ben bezig met met me rijbewijs, 1 les gehad aankomende zaterdag weer een lesje...
Terug
Bovenaan Onderaan