Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Djazz
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    5de BORGWALTREFFEN 18 Sep 16

    ARA (www.avia-riders-atcc.be) organiseert voor de 5de maal het BORGWALTREFFEN tvv Ortho-agogisch instituut broeder Ebergiste (ook gekend als BORGWAL). Vertrek tss 9 en 12, Leenstraat 31-35, 9890 VURSTE , OOST-VLAANDEREN. Rit van 150km door de Vlaamse Ardennen - inschrijving 5€ pp, inclusief...
  2. D

    4de BORGWALTREFFEN

    ARA (Avia Riders ATCC (Air Traffic Control Centre)), met als thuisbasis het Oost-Vlaamse GAVERE, organiseert op 21 Sep 14 de 4de editie van de jaarlijkse sponsorrit t.v.v. Ortho Agogisch Centrum Broeder Ebergiste in VURSTE. Dit is een centrum waar een 300-tal personen met fysieke en/of mentale...
  3. D

    4de BORGWALTREFFEN

    ARA (Avia Riders ATCC (Air Traffic Control Centre)), met als thuisbasis het Oost-Vlaamse GAVERE, organiseert op 21 Sep 14 de 4de editie van de jaarlijkse sponsorrit t.v.v. Ortho Agogisch Centrum Broeder Ebergiste in VURSTE. Dit is een centrum waar een 300-tal personen met fysieke en/of mentale...
  4. D

    2de ARA-rit 30 Sep 12

    Aviation Riders ATCC organiseert op zondag 30 Sep 12 de tweede toeristische rondrit t.v.v. Ortho-agogisch centrum Broeder Ebergiste in VURSTE (Leenstraat 31-35) (deelgemeente van GAVERE, OOST-VLAANDEREN, BELGIE) Traject van 150 km in OOST-VLAANDEREN waarvan 50% in Vlaamse Ardennen; start tss...
  5. D

    Aprilia ATLANTIC 400 sprint met Dr Pulley & hit clutch

    Vorige week een Aprilia ATLANTIC 400 sprint aangeschaft van een jaartje en 4000 km jong. Verhoogd Givi-scherm en afneembare topcase achterop... rijdt leuk ;het enige dat mij nu nog in een auto krijgt is ijzel of sneeuw, of bepaalde huiselijke verplichtingen. Op dit forum vond ik echter nog geen...
  6. D

    Majesty 400 model 2008

    Gezien een verandering van werkplaats hoef ik niet langer elke dag de autosnelweg op, en ben na 25 km door kronkelende en lichtjes heuvelachtige wegen ter plaatse. De fiets is OK voor zonnige dagen maar ik overweeg toch de aanschaf van een scoot: een nieuwe yamaha xmax 250 (+/- 5300€), een...
Terug
Bovenaan Onderaan