Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: snakedokter
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. snakedokter

    Kaarten tt assen

    Hoi mede mf'ers, hebben de mensen die tt kaarten besteld hebben deze al binnen? Ik had ze meteen de eerste week besteld maar ze zaten tot vandaag nog niet bij de post! Heb een maand geleden met het tt circuit gebeld en die zeiden dat ze die week op de post zouden gaan, het had allemaal langer...
  2. snakedokter

    opslag/transport motor

    hallo mede mf'ers ik ben op zoek naar een motor krat voor opslag/transport van m'n motor. ik kwam op internet een mooi soort frame tegen, weet iemand waar ik zo'n frame kan krijgen? (en nee santi is niet de fabrikant dat zou te makkelijk zijn, santi is een transporteur)
  3. snakedokter

    anwb motorverzekering

    hallo mede mf'ers even een vraagje, net een nieuwe motor aangeschaft *O* en dan nu ook nog maar ff een verzekering, maar welke? ze lijken allemaal heel erg op elkaar natuurlijk. maar nu de vraag wie van jullie heeft er ervaring met de anwb motorverzekering? en hoe is de service/eventuele...
  4. snakedokter

    verschil motorrijtuigenbelasting per provincie

    Toen ik net ff keek hoe hoog de mrb op dit moment was, zag ik dat de hoogte hiervan afhangt van de provincie waarin je woont! waar zit dit verschil in? Hoeveel motorrijtuigenbelasting moet ik betalen? (p.s. je hoor mij niet klagen, woon in noord-holland dat is de goedkoopste provincie *O* )
  5. snakedokter

    shark dealers noord holland noord

    weet er iemand waar ik een lijstje van sharkdealers kan vinden in noord holland, via hun site is het lastig zoeken. :? Ik ben op zoek naar een rsr2, en ben al bij lemstra in alkmaar geweest maar die had hem niet in mijn maat (en kleur) en ik wil hem toch graag nog ff passen voor ik hem bestel.
  6. snakedokter

    ff voorstellen

    hoi allemaal, bij deze wil ik mijzelf voorstellen, ik ben nico, 30 jaar jong, en lees al heel lang mee op motor-forum. ik heb al ongeveer 8 jaar m'n motorrijbewijs en in de afgelopen jaren niet veel meer gereden, maar wil het komend jaar weer oppakken. Wil van de winter een nieuwe...
Terug
Bovenaan Onderaan