Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Seroczynski
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Yamaha R6 2004 - Seatcover zwart

    Ik ben op zoek naar een origineel Yamaha R6 seatcover in de kleur zwart die op het 2004 model past. Heb inmiddels een aftermarket seatcover maar wil toch kijken of ik nogmaals (dank DHL!) een originele kan vinden ergens. Richtprijs € 25,-
  2. S

    [Gekocht] Yamaha R6 2004 - Seatcover zwart

    Ik ben op zoek naar een origineel Yamaha R6 seatcover in de kleur zwart die op het 2004 model past. Inmiddels een aftermarket seatcover besteld, ben benieuwd! :)
  3. S

    Sleutel in bagageruim (GSX-R 600 K5)

    Zat al op de motor om naar het werk te gaan, kom ik erachter dat de sleutel niet in het contact zit. Wat blijkt? Deze heb ik samen met mijn andere sleutels in het bagageruim van mijn Suzuki GSX-R600 K5 zitten. Natuurlijk bezit ik ook maar één van de sleutels van mijn motor, handig |( Gelukkig...
  4. S

    Hoe begin je met het plannen voor het bijwonen van de Dakar

    Jongens, ik heb een korte vraag maar Google wil mij niet helpen. Ik heb de officiële Dakar website en een aantal losstaande daarvan bekeken, maar kan geen antwoorden op mijn vragen vinden. Ik wil mij oriënteren op de kosten voor het bijwonen van de Dakar (~2018?). Ik ben totaal niet bekend...
  5. S

    Abus Granit Detecto 8077

    Ik ben op zoek naar een Abus Granit Detecto 8077 inclusief beide sleutels. Wellicht heeft er iemand nog eentje liggen die hem kwijt moet, laat het in dat geval maar even weten. Mocht niemand zich melden dan schaf ik hem nieuw in de winkel aan en zal ik dit topic laten sluiten :)
  6. S

    Motorrijder laat zich 26 keer flitsen... op dezelfde plek

    Motorrijder laat zich 26 keer flitsen... op dezelfde plek Als je dan toch in de fout gaat, kun je het beter goed doen: een motorrijder is in München binnen drie maanden 26 keer op precies dezelfde plek geflitst. Hardnekkig negeerde hij op zijn Honda CBR 600 de maximumsnelheid van 60 km/u...
  7. S

    Honda CBR 600RR 2004 instructieboek

    Origineel Honda CBR 600RR 2004 instructieboek. Mocht je er wat aan hebben mag je een leuk bod doen. Verzendkosten €3,45 Tevens te koop aangeboden Honda CBR 600RR 2003 - 2005 KentekenplaathouderHonda CBR 600RR 2003 - 2005 Knipperlichten
  8. S

    Complete set knipperlichten Honda CBR 600RR 2003 - 2005

    Complete set van vier knipperlichten. Afkomstig van mijn Honda CBR 600RR uit 2004. De motor heb ik niet meer in mijn bezit, vandaar ook de verkoop. Of de lampen ín de knipperlichten nog goed zijn durf ik niet te zeggen, maar deze zijn te vervangen door een standaard formaat lamp...
  9. S

    Honda CBR 600RR 2003-2005 kentekenplaathouder

    Mocht je er wat aan hebben mag je een leuk bod doen. Verzendkosten €6,95 Tevens te koop aangeboden Honda CBR 600RR 2003 - 2005 KnipperlichtenHonda CBR 600RR 2004 Instructieboek
  10. S

    Kentekenplaat verlichting gewoon in de winkel te koop?

    Ik heb even rondgekeken op het forum en Google maar kon nergens een concreet antwoord vinden. Weet iemand of ik deze kentekenplaat verlichting gewoon ergens in de winkel kan halen? Ik zie ze bijvb. niet online bij de Halfords staan. Is voor een 2005 Suzuki GSXR 600.
  11. S

    Tankdop - Suzuki GSX-R 2004-2005

    Ik ben op zoek naar een originele tankdop voor mijn Suzuki GSX-R600 K5. Volgens mij is de tankdop hetzelfde op de GSX-R600 als de GSX-R1000 van het bouwjaar 2004 en 2005. Het betreft de volgende tankdop (afbeelding uit een oud MF topic): Als je er nog eentje hebt liggen kan je me een PM...
  12. S

    Tikkend geluid bij hard remmen op supersport

    Zo nu en dan moet ik hard remmen, en dat doe ik dan met voorrem en achterrem. Op zulke momenten hoor ik, vaak als ik al behoorlijk afgeremd ben maar nog niet stil sta, een soort tikkend geluid. Waar dit precies vandaan komt weet ik niet. Dit gebeurd enkel tijdens het remmen. Ik rijd een...
  13. S

    Honda CBR 600RR 2003-2004 Onderdelen

    Helaas is mijn motor total loss verklaard en dus zet ik de originele onderdelen die er bij zaten te koop. Alle onderdelen zijn door de vorige eigenaar vervangen (dit is gebeurd tussen de 12.000km en 16.000km) en verkeren in prima staat. Het betreft de volgende onderdelen: Originele uitlaat...
  14. S

    600RR - Ophelding over beurten

    Hey, Heb zojuist even de zoekfunctie gebruikt om te kijken of ik voor mijzelf een duidelijk antwoord kon vinden maar dat was helaas niet het geval. Vandaar dat ik hoop dat iemand hier zijn mening kan geven, want een definitief antwoord op mijn vraag zal er niet zijn :) Zo'n dikke drie...
  15. S

    Het "zomaar" verspringen van versnelling

    Hallo allemaal, Vandaag ten einde van een ritje van een kleine 30km deed er zich iets raar voor. Ik was niet sportief maar gewoon lekker aan het rijden op mijn 2004 Honda CBR 600RR toen ik naar de 6e versnelling schakelde. Opeens, maar niet direct, leek het alsof de motor naar een andere...
  16. S

    Honda CBR 600 RR (2003, 2004)

    Merk: Honda Model: CBR 600 RR Bouwjaar: 2003 - 2004 KM stand: 20.000 ~ 30.000 Kleur: Zwart/rood, zwart/zilver, rood of zwart Prijs: ~ €4500,- Nou, dat is het wel zo'n beetje. Ik wil zo snel mogelijk een motor als deze in mijn bezit zien te krijgen. Alles mag natuurlijk een beetje...
Terug
Bovenaan Onderaan