Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: fietske750
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. fietske750

    Te koop: circuit caravan Dethleffs

    Caravan voor circuitdagen met de motor. Voorzien van keuken, badkamer en vast 2-persoons bed. Motor kan vastgezet worden middels ogen in de vloer. Incl. Voortent en luifel. Verwacht geen nieuwe, wel een uiterst handige caravan voor circuitdagen. Gisteren nog gebruikt in Zolder...
  2. fietske750

    CBR600RR schiet uit 5e versnelling bij vollast (10000+ rpm)

    Hoi, Mijn circuitmotor CBR600RR van 2006 schiet onder vollast (>10000rpm) soms uit de 5e versnelling terug in de 4e versnelling. Het is alleen bij de 5e versnelling, niet bij andere versnellingen. Heeft iemand een idee wat hier het probleem is? Zijn er mensen die hetzelfde hebben gehad...
  3. fietske750

    Gezocht: circuitdag 11 juli Zolder MSH

    Ik ben op zoek naar een circuitdag 11juli op zolder. (Groep snel of minder snel) Wie heeft deze toevallig ter overname? Groeten, Fietske *O*
  4. fietske750

    Suzuki GSXR600 K1

    Te koop: Suzuki GSXR600 K1 +/- 12000km * WP vering voor en achter (dit jaar nog gereviseerd en geserviced) * De voorpoten zijn gecoat voor soepelere veringwerking * Bos GP1 demper en bochtensysteem en dB-killer * Aluminium schakel en remset in hoogte verstelbaar * Goodridge stalen...
  5. fietske750

    Elektrisch schema Suzuki gsxr 600 K1

    Hallo, Ik ben op zoek naar een uitgebreid elektrisch schema voor een suzuki gsxr 600 K1. Het is namelijk zo dat ik een stekker aan mijn kabelboom moet maken voor het cockpitje weer aan te kunnen sluiten. Graag zou ik willen weten welk contact van de 16-polige stekker op welke positie in...
  6. fietske750

    Verschillende geluidseisen?

    Heb ik op Assen een circuitdag geboekt, staat er op de bevestiging dat er een maximum is van 88dBa aan geluid. (dynamisch gemeten). Op Zolder is er een limiet van 95dBa. Op Hockenheim een limiet van 100dBa. Kan iemand mij vertellen of er in Assen op een andere manier gemeten wordt? 88dBa...
  7. fietske750

    Kawasaki GPX600r gestolen in Tilburg

    Mensen, Vorige week is de motor van een vriend van mij gestolen. Het betreft een Kawasaki GPX600r in de kleur zwart. De motor is van 1993 en ziet er nog goed uit. Hij heeft net geen 30000m gelopen. Het kenteken is MR-41-TX. Motor is uit een afgesloten parkeergarage gestolen. De motor...
  8. fietske750

    Te koop:Motorcaravan KIP330 met motorluik

    Kip 330 touring van 1983. Caravan in goede staat, geschikt voor vervoer van een motor. Caravan voorzien van voortent en luifel. Voortent en luifel zijn in goede staat en weinig gebruikt. Caravan voorzien van kookgedeelte, kastruimte en gordijnen. Voorzien van elektriciteit. VERKOCHT...
  9. fietske750

    Te koop: Suzuki SV650s Geel 1999

    Omdat ik eens een andere motor wil, bied ik mijn Suzuki SV650s te koop aan. Suzuki SV650s Bouwjaar: 1999 Kleur: Geel KM-stand: 37400 and counting.... Valdoppen gemonteerd. Staat voor en achter op Michelin Pilot Power. Geheel vrij van beschadigingen. Gewoon een zeer nette en fijn...
  10. fietske750

    Crashes met minder goede afloop

    De afgelopen dagen, weken zijn er in de motorsport toch wel een aantal crashes geweest met een minder goede afloop. Kijk eerst naar de crash van Regis Laconi. Het is niet zeker of hij nog ooit op een motor kan stappen. 2 gebroken nekwervels zijn daar de oorzaak van. Dan hebben we Joey...
  11. fietske750

    Hoe en wat op Croix?

    Begin Augustus heb ik 2 circuitdagen geboekt op Croix. Weet iemand wat de faciliteiten daar zijn? Ik ga met de motorcaravan en wil weten of ik dar op het circuit of bij het circuit mijn caravan neer kan zetten, zoals b.v. op Zolder? Is er ook stroom en water in de buurt? Kun je er ergens...
  12. fietske750

    onderdelen gsxr srad 750

    Ik heb een aantal onderdelen liggen van een srad 750 van 1997 wegens garage-opruiming. - 2 nokkenassen - complete versnellingsbak - kleppendeksel - oliepomp - thermostaathuis - carterpan - motordeksels enz.. Prijs nader overeen te komen. mag voor een prikkie weg. Groeten, Fietske
  13. fietske750

    Onderdelen GSXR 750 SRAD

    Wegens garage-opruiming diverse onderdelen van een GSXR 750 SRAD. - 2 nokkenassen - complete versnellingsbak - kleppendeksel - oliepomp - thermostaathuis - carterpan - motordeksels enz.. Prijs nader overeen te komen. Groeten, Fietske Mailen gaat het snelst...
  14. fietske750

    standaard (jiffy) en snelheidssensor gsxr 600 K1

    Ik ben op zoek naar een standaard (jiffy) en een snelheidssensor voor een gsxr 600 K1. Wie kan mij hier aan helpen? Groeten, Fietske
  15. fietske750

    jiffy (standaard) en snelheidssensor voor gsxr 600 K1

    ben op zoek naar een standdard (jiffy) en een snelheidssensor voor mijn gsxr 600 K1. Is er iemand die mij hier aan kan helpen? Groeten, Fietske
  16. fietske750

    racer suzuki gsxr 600 k1

    Te koop: Racer gsxr 600 K1 WP-vering Bos GP-1 uitlaat (géén problemen met geluid, ook niet op Zolder) 525 tsubaki ketting. (1 tandje korter gegeared) 113pk op het achterwiel, standaard. Nieuwe supercorsa achter. Goede technische staat, ongeveer 9000km gelopen. Foto volgt nog...
  17. fietske750

    vervangingsdemper of compleet systeem SV650 '99

    Ik ben op zoek naar een vervangingsdemper of een comleet systeem voor mijn SV650 van 99. Merk: Laser, yoshimura, akrapovic, two brothers, enz. Liefst wel 2e hands als dit mogelijk is. Groeten, Fietske :}
  18. fietske750

    Hoe verzeker je een circuitmotor tegen diefstal?

    Ik heb een circuitmotor en deze staat in de garage. Ik zou het het natuurlijk niet fijn vinden als deze gestolen wordt. Zijn er manieren om een circuitmotor (dus zonder kenteken) te verzekeren tegen diefstal? Groeten, Fietske
  19. fietske750

    Gezocht: Koelvin voor GSXR600 K1

    Ik ben op zoek naar een koelvin met bevestigingsframe voor mijn gsxr 600 k1. Zal waarschijnlijk voor veel gsxr modellen hetzelfde zijn? Groeten, Fietske
  20. fietske750

    Gezocht: Koelvin voor GSXR600 K1

    Ik ben op zoek naar een koelvin met bevestigingsframe voor een gsxr 600 k1. Ik neem aan dat deze voor vele gsxr'en hetzelfde zal zijn? Groeten, Fietske
  21. fietske750

    Koelvin voor een gsxr 600 K1

    Ik ben op zoek naar een koelvin voor een gsxr600 K1. Ik neem aan dat de koelvin van de 750 en de 1000 hetzelfde zijn? Groeten, Fietske
  22. fietske750

    Live timing SBK uit de lucht??

    De live timing van de superbikes op superbike.perugiatiming.com ligt eruit. Weet iemand hoe je hier nog kunt komen Krijg nu een apart scherm met remember me en een balk om iets in te vullen. Fietske
  23. fietske750

    Gezocht: gsx-r 750 K4 circuitmotor

    Ben op zoek naar een gsx-r 750 K4 circuitmotor. Liefst motorsch zo goed als standaard i.v.m. geluid 95 dB. K1, K2, K3 kan ook maar liever niet. K5 zal wel te duur worden...... Groeten Fietske :]
  24. fietske750

    voor- en nadelen stalen remleidingen

    Ik wil graag weten wat de voordelen van stalen remleidingen zijn t.o.v. gewone remslangen (buiten het feit dat deze uitzetten bij het remmen)en of er ook nadelen aan zitten. Groeten Fietske :] :]
  25. fietske750

    Te veel geluid met orig. uitlaat suzuki gsxr

    Gisteren een circuitdag gedaan op Zolder. Na de tweede sessie een waarschuwing gekregen voor teveel geluid. Ik had toch de originele uitlaat gemonteerd. Er waren nog een aantal gsxr 600, gsxr 750's die teveel geluid maakten met de originele uitlaat. SRAD, K-modellen het maakte niet uit, stuk...
Terug
Bovenaan Onderaan