Nachtrit 9 augustus 2008. MF-ers @night!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xtra

KTM 1290 SA R
5 mei 2005
74.712
1.902
Mijn lijpe idee :) :

We verzamelen zaterdag 9 augustus om 22:00 uur bij de Total aan de Graaf Florisweg 4 te Nieuwegein Google Maps

Hier kun je tanken (pinnen, de shop is helaas niet open) en vervolgens heb ik een erg leuke route met veel bochtjes.
Hoe lang deze route gaat worden hangt een beetje af van jullie reacties, maar ik denk aan 120 - 160 km! ( dus deze keer niet voor't donker thuis ;) )
We zullen hoofdzakelijk op dijkjes rijden om vervolgens weer ergens in het midden van het land te eindigen.

full




Verder van belang:
Allemaal je eigen tempo rijden en op elkaar wachten.
Daar zal ik ook rekening mee houden op bepaalde punten, maar het zal rustig en donker zijn, dus makkelijk volgen 8-)
Rijd baksteensgewijs, en hou degene die achter je rijdt zichtbaar in je spiegel. In geval van calamiteiten stopt diegene die zijn achterligger niet meer in de spiegel ziet, en de voorligger stopt als zijn achterligger niet meer in de spiegel zichtbaar is. Let wel op overige verkeer en stop op een veilige plaats.

Ik ben niet aansprakelijk voor eventuele schades. Iedereen rijdt mee op eigen verantwoordelijkheid.
Ik zorg wel samen met wat anderen dat alles zo goed en veilig mogelijk verloopt en dat er meerdere mensen zijn die de route kennen.



Kleine kanttekening is dat het hele feest bij nattigheid in het water gaat vallen ;)
Voorlopig gaan we maar uit van een warme, droge zomernacht.
't Gaat gewoon definitief door!!!



Kosten: 1 euro voor een een boottochtje....
Het kan handig zijn zelf wat drinken mee te nemen.
Laatste puntje van mijn kant, meer een vraag.
Begin aub niet met alcohol. Ik heb er niets over te zeggen, maar als er iets gebeurt en je hebt net aan een biertje gezeten.... :N


Wie mag ik noteren? *O*


- Xtra
- Muerte (laatste (motorrijdende) man)
- yamapino
- AaiUtDeWaai
- Silkroad
- Sunny
- yamapino
- gerard1000fzr
- Chakotay
- Doorn
- guppievoer ( wil middenrijder zijn)
- Hik
- Fuzy
- VeryMeanMachine
- Little_Bear
- Michiel85
- Plexat
- R6 matse
- Daatz
- sinned82
- FastLady
- el-perro
- Jantah
- Nocer
- rullend rubber
- Bill
- TheHunter
- Redline Rider
- ducatiken


OVB


- AppiePappie
- mevr. AppiePappie
- m3rcury
- Grandia
- psychopatje
- Neonracer
- maCk
- DeKleef
- Crawl
- the_bladerunner
 
Laatst bewerkt:
Arie zet 'm op één wiel, kunnen jullie de hoogte van de bomen mooi in de gaten houden!

PRESENT!
 
wil er graag bij zijn, maar dan ligt m'n tuono waarschijnlijk nog in puin :X
 
*O* Nachtritten!

[me="Roy "R""]gaat alleen niet helemaal naar Nieuwegein rijden voor een nachtritje ;)[/me]
uh kerel.. ik kom vanuit Lelygat naar Ngein om dat ritje te doen.. (of vanuit Werkendam (nabij Gorichem) als het klussen wat uitloopt)

doe gewoon gezellig ;)
 
Hey nachtritje dat had ik al eerder willen doen *D
Mijn eerste vakantie dag kan je niet beter beginnen :Y

Dus ik ga mee, heb toch niets anders te doen ;)
 
normaal mens slaapt :Z
vindt dat maar niks met al die nacht dieren die er rond lopen :N
 
normaal mens slaapt :Z
vindt dat maar niks met al die nacht dieren die er rond lopen :N
Die ga ik voor jullie allen wegjagen ;)


Mwa, ik heb er vaker 's nachts gereden en een loslopend schaap is 't enige wat ik gezien heb :+



@ Pino, sunny, en Gerard, super dat jullie meegaan *D
 
Die ga ik voor jullie allen wegjagen ;)


Mwa, ik heb er vaker 's nachts gereden en een loslopend schaap is 't enige wat ik gezien heb :+



@ Pino, sunny, en Gerard, super dat jullie meegaan *D
is het niet handig om een lijstje in de OP te zetten..?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan