Seatcowl Fireblade

Status
Niet open voor verdere reacties.

Piet Zahut

MF veteraan
9 nov 2004
5.434
5
Zwolle
Ik heb op het www een seatcowl gekocht voor mijn sc 33 maar deze past net niet. Hij valt net niet in het slot. Ik ga er dan ook van uit dat het er 1 is voor een sc33 model 98/99, maar dat weet ik niet zeker. Hij is door een handige Harry wel vrij makkelijk pas te maken denk ik maar daar ga ik niet aan beginnen. Het kapje moet wel gespoten worden en is voor de rest in goede staat.


Ik ben vanaf maandag t/m vrijdag niet aanwezig door mijn werk.....


Prijs: 100 euro inclusief de verzendkosten.

Prijs verlaagd naar €75,- zonder de verzendkosten.


full
 
Laatst bewerkt:
En even voor de duidelijkheid dit is een vervanger voor het bijrijderszitje en geen lullig kapje die er overheen wordt geschoven.....


full
 
Ik zou zeggen, kom eens een keer over de dijk vanaf Genemuud'n naar Hasselt en dan het dijkje richting Zwolle en bekijk het dan eens even.......

Ik ben vanavond wel thuis maar komende week niet ivm werk.......
 
Ja! Zo ja!

Dat staat een stuk mooier dan met zo'n lullig kapje (wat ik er nu op heb). Ik vind het erg jammer dat hij niet past, ik heb er me de pleuris gezocht. Misschien komt het ook wel dat hij niet past omdat ik een ex-schadefiets heb. Het zitje zit er nu ook niet helemaal 100% netjes op...............

Een ieder die geïnteresseerd is mag komen passen in zwolle!
 
Oké tuig. ben weer terug van mijn weekje weg met het werk.

Prijs verlaagd naar €75,-

Dit is dan wel zonder de verzendkosten en de minimale prijs, gaat hij daar niet voor weg dan ga ik hem zelf maar verbouwen......
 
Ik heb interesse, maar moet nog even thuis overleggen ... vanavond krijg je een mailtje

Zag nu pas dat ie voor een '98/'99-er is, heb zelf een '96-er en heb niet echt zin om te verbouwen, mijn excuses!
 
Laatst bewerkt:
wil hem wel hebben maar niet voor €75, op ebay staan ze voor 40 zonder verzending.
Ik bied €50 +verzendkosten

Maar dat zijn van die kapjes en dit is een vervanger. Staat strakker.

[reclame modus]De kenners weten het verschil [/reclame modus]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan