Wilbers A. veer Type racing QS competition

Status
Niet open voor verdere reacties.

rex66

Die hard MF'er
24 feb 2003
678
0
belgisch limburg
een colega van mij heeft een Wilbers A. veer Type racing QS competition te koop wegens stoppen met rijden,de veer is gemonteerd geweest en niet mee gereden dus eigenlijk nieuw,heeft ook een veervoorspannings-regelaar zie foto..

veer is voor een gsxr1000 k5-k6 maar waarscheinlijk ook voor 600-750

vraagprijs is 500, euro maar elke aannemmelijk bod word door hem overwogen

full
 
Laatst bewerkt:
Hmmm, wil er wel 375 euries voor geven; heb nog geen k5 of k6, maar wil er wel eentje gaan kopen volgend jaar....vandaar.
 
Na goed, nog ff diep in m'n buidel gekeken en daar zat nog zo'n 25 euries in, dus als je 'm voor 400 euro kwijt wilt mag je 'm opsturen naar me, maak ik 400 euries over.... Ga je accoord kun je me mailen naar malibuutjes apedingetje hetemeel enz enz. Doe je dan wel een piccie van die schokbrekert erbij?
 
Na goed, nog ff diep in m'n buidel gekeken en daar zat nog zo'n 25 euries in, dus als je 'm voor 400 euro kwijt wilt mag je 'm opsturen naar me, maak ik 400 euries over.... Ga je accoord kun je me mailen naar malibuutjes apedingetje hetemeel enz enz. Doe je dan wel een piccie van die schokbrekert erbij?

Hé,sorry hoor ik denk dat je toch nog iets dieper moet tasten in je beugel.. ;)
nieuw prijs 475,
is toch niet veel geld voor zo supper schokbreker,en dan nog nul km gereden.. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan