PrijsCheck Bullit Camera set

Stefan--

MF veteraan
21 okt 2005
8.456
4
Utrecht
Ik kon niet echt een geschikt hoofdstuk vinden voor deze vraag, dus ik hoop dat hij hier goed staat. Zo niet, verzoekje aan een mod om de thread te moven.


Ik heb een aanbod gekregen om over te nemen een complete set van

2 Bullit cams, zoals op foto 520 tv lines, pal en ntsc (768/582 | 778/492)
1/3 sony ccd color
4-9 mm varifocal
0.5 lux
26 mm doorsnee, 108mm lang

En daarbij 1 recorder 'pocket' met
2.3 inch lcd scherm en luidspreker.
Neemt voor 2 inputs gelijktijdig op: 640x360 MPEG-4 dvd quality.
Op maximaal 2gb SD card.
Opnametijd (batterij) 4 uur.
ASF file format

Voor een totaalprijs van 500 euro. (nieuwe materialen)
Ik kan alleen zeer weinig informatie vinden op dit soort spullen, omdat de zoektermen veel te generiek zijn.
Daarom mijn vraag hier, is het een leuke set (ik dacht van wel?) en is de prijs redelijk? Of kan dat elders goedkoper voor hetzelfde?

Of krijg ik troep, en moet ik een bepaald merk kopen? Zo ja, waar?



full
 
terug vind post ;)
Ben wel benieuwd.

Wat voor "pocket-recorder" is het.
Heb je totaal geen merken/types door gekregen?


Nope is allemaal merkloos voor zover ik kan beoordelen. 'made in china'

Klinkt niet slecht. kijk anders eens op http://www.x-sportscam.nl/

die verkopen vergelijkbaar spul, kan je de prijs en kwaliteit een beetje vergelijken.


Vergeleken met deze site krijg ik bij een fullpackage de spullen voor de helft van het geld. En bij losse onderdelen betaal ik de 2 cams. maar krijg ik de recorder gratis... (1 520lines camera 259 euro)

En deze website verkoopt ook alles onder huismerk, wat meestal duid op eigen import uit azie.... Waaruit ik dan weer (durf) kan concluderen dat het vergelijkbare spullen zijn.




Bedankt voor het linkje iig.



Maar dat is pas een vergelijking, en ik heb geen haast om het spul te kopen (ben immers fotograaf, geen videoman) dus als meer mensen tips hebben, Graag!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een compleet set van Movie-log..

Compleet weggewerkt op de motor en werkt met een 4 gb sd kaartje,,
Is gemonteerd met een hotshot button voor aan en uit.
Daarna het sd kaartje in de computer en kijken maar..

is zeer goede en degelijke kwaliteit alleen een stuk goedkoper dan X-sportscam en de service van de importeur is uitstekend..

bij interesse kun je even mailen,kan de link niet zo gauw vinden
 
Ik heb een compleet set van Movie-log..

Compleet weggewerkt op de motor en werkt met een 4 gb sd kaartje,,
Is gemonteerd met een hotshot button voor aan en uit.
Daarna het sd kaartje in de computer en kijken maar..

is zeer goede en degelijke kwaliteit alleen een stuk goedkoper dan X-sportscam en de service van de importeur is uitstekend..

bij interesse kun je even mailen,kan de link niet zo gauw vinden

Bedoel jij zo'n losse camera die je overal op kan monteren waar geen kabels e.d.
aan te pas komt?
Zo'n ding kost geloof ik iets van 70 eurie.
 
Bedoel jij zo'n losse camera die je overal op kan monteren waar geen kabels e.d.
aan te pas komt?
Zo'n ding kost geloof ik iets van 70 eurie.


Nee dan heb jij een andere voor je ;)
Dit is gewoon super mooi spul...een mooie kleine waterdichte decoder,met een stroomvoorziening naar de accu.

Dan heb je een los cameratje van 3 cm lang en 1,5 cm in doorsnee...en een losse morcofoon.
Beide plug je in de decoder en gaan met die banaan..

Prijs ligt ook rond de 500 euri ex btw(maar dan heb je ook wat)
 
Heb je daar toevallig een foto van?

Ik wil graag nog een keertje even wijzen op het feit dat deze recorder 2 streams tegelijk op kan nemen, en er 2 camera's geleverd worden.. Dat is voor de vergelijking wel belangrijk...

Ik maak nu een beetje uit de reacties op dat je voor hetzelfde geld vooral andere spullen kunt krijgen die op hun eigen manier cool zijn. En voor meer geld precies hetzelfde als dit, alleen dan met een merk erop gedrukt.

Klopt dat :?

Want dan ga ik hier ja tegen zeggen.
 
Ik heb deze aangekocht en ben even aant het wachten tot de douna het losgeeft.

http://cgi.benl.ebay.be:80/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180274641253&ssPageName=ADME:B:EOIBSA:BENL:11
 
Daar ben ik ook nieuwsgierig naar, hij is namelijk wel goedkoper, en een betere camera (580 ipv 520 lines?) En ik neem aan dat het een handelaar is?
 
Terug
Bovenaan Onderaan