Spiegelset "Koso" universeel

PilatuS23

MF veteraan
26 feb 2008
1.325
7
Te koop: Een setje universele spiegels voor de motor.

Het gaat hier om een setje Koso spiegels van louis.de.

Vandaag kreeg ik deze spiegels binnen maar helaas steken ze voor mij niet ver genoeg naar buiten uit waardoor ik te weinig zie. Ik moet mijn arm opzij doen om voldoende te zien en dat rijd natuurlijk niet echt lekker. Vandaar dat ik ze nu alweer verkoop.

De spiegels zijn maar 1 ritje gebruikt en verder nog helemaal nieuw. Alleen de moertjes zijn ietstjes beschadigt door het aandraaien.

Hier onder de link naar louis.de waar ik ze gekocht heb, daar staan ook plaatjes.

http://www.louis.de/_408ad0567445f9...t_total=40&anzeige=0&page=2&artnr_gr=10028452

Zoals op de site te zien is kosten ze nieuw 29,95 per stuk. Voor 2 stuks inclusief verzenden en de kosten van de bank voor het overmaken was ik 80,85 kwijt.

De spiegels mogen nu samen weg voor 50 euro. Ophalen zou het handigste zijn maar verzenden is ook geen probleem, kosten zijn dan wel voor de koper.

Graag een Privebericht als je intresse hebt.
 
Even een schop met een plaatje er bij.

24grrbn.jpg
 
offtopic, maar welk setje heb je uiteindelijk wel op de kop getikt, die wel aan je verwachtingen voldoet?
 
offtopic, maar welk setje heb je uiteindelijk wel op de kop getikt, die wel aan je verwachtingen voldoet?


Ik hou de orginele spiegels die op mijn Hornet 600 zitten. Ik dacht dat deze beter zouden zijn maar dat is helaas niet zo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan