Vouwwagen -> motoraanhanger -> Kistje bier

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog steeds niet weg nee, van het weekend ophalen is opzich prima, ik ben alleen wel zaterdag de hele dag naar Trilcoe (Zwarte Cross kloon).
 
Laatst bewerkt:
Update; Ik heb er voor de winter tijdelijk een auto bij (met trekhaak), en dan kan ik hem er ook wel een keer achterhangen als ik naar het werk ga, dan is ie dus evt. ook af te halen in Almelo (zal voor sommigen een stuk schelen).
 
Is ie dit weekend opgehaald of staat ie er nog? Bij je woonplaats zie ik Achterhoek maar dat is een vrij groot gebied......

Als ie er nog is zal ik eens checken wat dat bijzondere kratje bier kost, en hoever het rijden is naar je plekkie :) in de achterhoek.

Albert
 
Inderdaad, mag een slotje op, verkocht aan Albert. Succes met de ombouw!

Ow ennuh nog bedankt voor de 2 extra halve liters, ze hebben gesmaakt *O*
 
Voordat er een slotje op komt nog even dit:
Het recycle proces is begonnen, de bloemetjes gordijnen zijn al poetsdoeken geworden, :) (heb je nooit teveel van), de zijwanden worden planken in een kast :) , de multiplex plaat wordt nuttig gebruikt in huis ergens. (verbouwing). De voortent wordt versneden ins stukken zodat ik weer wat waterdichte stukken zeil heb die ik over van alles heen kan leggen. Nee, niet over de motor want die staat niet buiten als het regent. :)

Als ik echt aan de verbouwing van de vouwwagen begin zal ik wel een nieuw draadje beginnen.

Standaard zitten er maar weinig flesjes in zo'n krat ;) ;)

Albert
(slotje mag erop)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan