Dresda Honda 750

full


..lekkermakerij voor Hardenberg as ;)
 
Oi! als het zo doorgaat ga ik mijn stand in Hardenberg afzeggen, alle verkoophandeldingen worden al op het forum verkocht op deze manier _O- . Tssss nah ja, als iemand een soortgelijke kuip in 1 deel zoekt....dus zonder verwijderbare onderkant in groene botsautoglitters maar dan voor een tweecylinder heb ik ook nog iets aan de zolder in de schuur hangen, met conus en ruit
 
..als rockert het niet als ruilset voor de dresda wil gaan gebruiken ?! dus dat moet ik hem even vragen ;)

Stel dat ik het zou overwegen.....ik kom op Hardenberg, ruil de kuip tegen het oud ijzer wat Dresda heet en ga blij en vol vreugd naar huis. Eenmaal aangekomen vertel ik in geuren en kleuren wat ik nu weer voor een goede deal gemaakt heb, stuk oud ijzer geruild tegen een prachtige titan kuip met nieuwe conus en ruit! Denk dat ik dan met hangend hoofd gelijk door kan naar de advocaat van mijn vrouw om de echtscheidingspapieren te ondertekenen. Ik heb haar namelijk plechtig beloofd, semi officieel zwart op wit gezet dat, "als" ik de Dresda wegdoe,om wat voor reden dan ook. Ik de rest van mijn leven verplicht ben af te wassen, honden uit te laten, ramen te poetsen, te koken, stofzuigen, zaterdags samen winkelen en RTL boulevard moet kijken...Sorry Rogier maar dat is me zo´n kuip echt niet waard
 
Stel dat ik het zou overwegen.....ik kom op Hardenberg, ruil de kuip tegen het oud ijzer wat Dresda heet en ga blij en vol vreugd naar huis. Eenmaal aangekomen vertel ik in geuren en kleuren wat ik nu weer voor een goede deal gemaakt heb, stuk oud ijzer geruild tegen een prachtige titan kuip met nieuwe conus en ruit! Denk dat ik dan met hangend hoofd gelijk door kan naar de advocaat van mijn vrouw om de echtscheidingspapieren te ondertekenen. Ik heb haar namelijk plechtig beloofd, semi officieel zwart op wit gezet dat, "als" ik de Dresda wegdoe,om wat voor reden dan ook. Ik de rest van mijn leven verplicht ben af te wassen, honden uit te laten, ramen te poetsen, te koken, stofzuigen, zaterdags samen winkelen en RTL boulevard moet kijken...Sorry Rogier maar dat is me zo´n kuip echt niet waard

_O- _O- haha ! en gelijk heeft vrouwe rockert !!! ik bedoelde meer dat je dan een halftop hebt en een hele volle kuip.. dan kan je kiezen tussen veel of weinig motorblok-aanzicht ! ;)
 
Laatst bewerkt:
neuh, Ik ga het dus niet als ruilset gebruiken |( , hoe mooi ik het ook vind. Wel dit weekeinde de achterbrug retour gekregen en de stapel conussen uit Amerika *O* . Gelukkig precies de goede. is altijd een beetje moeilijk in te schatten of het past als je spullen bij verschillende leveranciers haalt natuurlijk. Ik werk tegenwoordig bij "Kip Caravans"...interresant? Nee, niet echt maar dat bedrijf grenst wel bijna aan een goed poedercoatbedrijf dus deze week wordt alles daar naar toe gebracht. Qua frame is de kleurkeus niet zo moeilijk (zwart), wielen twijfel ik nog weer tussen goud en zilver, en tank, zitje etc? Paars heeft nog altijd de voorkeur maar ik ben bang dat ik pas definitief besluit als ik bij de spuiter in zijn werkplaats sta. Nah ja, na een sleutelsessie met een vriend van me kwamen we na stevig grolschen nadenken tot de conclusie dat, op het moment dat je geen keuzes hoeft te maken, het leven toch niet meer echt interresant is......Ik dwaal af, de Dresda is dus nu gedemonteerd, updates volgen
full
 
Laatst bewerkt:
Vandaag het spul naar de coater gebracht, de laatste keer dat ik het hier bracht was het nog 150 euro...weliswaar zonder bon maar nu mag ik zometeen 225 aftikken. Maar dan is het wel weer super. De vorige 2 bracht ik naar een bedrijf waar een neef van me werkt dus was ik voor 50 euro klaar. Kwaliteit heeft zijn prijs dus. Frame wordt gewoon zwart en de wielen zilver met een beetje spikkels er in, beetje licht metallic zeg maar. Ander voordeel van dat het nu bij een profi bedrijf gaat is dat het gegarandeerd volgende week vrijdag klaar is. Ander verhaal uit het grote Dresda gebeuren: Er was een bout van de klauwophanging in de voorvork vastgefrot en wilde die vandaag dus even demonteren, resultaat is dat het kopje strak afgeknapt is en de resten er dus met goed fatsoen niet meer uit te krijgen zijn. Iemand nog een SOHC voorvork liggen? 35mm uiteraard, alleen de rechteronderpoot is ook al prima. Dan wel graag in
het eventuele geval van een 750 voorvork het type tot F1/K7 (zijn korter)
 
Vandaag het spul naar de coater gebracht, de laatste keer dat ik het hier bracht was het nog 150 euro...weliswaar zonder bon maar nu mag ik zometeen 225 aftikken. Maar dan is het wel weer super. De vorige 2 bracht ik naar een bedrijf waar een neef van me werkt dus was ik voor 50 euro klaar. Kwaliteit heeft zijn prijs dus. Frame wordt gewoon zwart en de wielen zilver met een beetje spikkels er in, beetje licht metallic zeg maar. Ander voordeel van dat het nu bij een profi bedrijf gaat is dat het gegarandeerd volgende week vrijdag klaar is. Ander verhaal uit het grote Dresda gebeuren: Er was een bout van de klauwophanging in de voorvork vastgefrot en wilde die vandaag dus even demonteren, resultaat is dat het kopje strak afgeknapt is en de resten er dus met goed fatsoen niet meer uit te krijgen zijn. Iemand nog een SOHC voorvork liggen? 35mm uiteraard, alleen de rechteronderpoot is ook al prima. Dan wel graag in
het eventuele geval van een 750 voorvork het type tot F1/K7 (zijn korter)
zwart met zilveren wielen vind ik erg mooi !!! :} ..ik zou liever iets meer betalen voor goed werk maar dan wel gegarandeerd op tijd klaar,.. waar ik het laat doen is het gegarandeerd mooi en duurt het ook gegarandeerd van 4 weken tot 2 maanden :(
(zal morgen die vorkpoot opzoeken!)
 
Vandaag het spul naar de coater gebracht, de laatste keer dat ik het hier bracht was het nog 150 euro...weliswaar zonder bon maar nu mag ik zometeen 225 aftikken. Maar dan is het wel weer super. De vorige 2 bracht ik naar een bedrijf waar een neef van me werkt dus was ik voor 50 euro klaar. Kwaliteit heeft zijn prijs dus. Frame wordt gewoon zwart en de wielen zilver met een beetje spikkels er in, beetje licht metallic zeg maar. Ander voordeel van dat het nu bij een profi bedrijf gaat is dat het gegarandeerd volgende week vrijdag klaar is. Ander verhaal uit het grote Dresda gebeuren: Er was een bout van de klauwophanging in de voorvork vastgefrot en wilde die vandaag dus even demonteren, resultaat is dat het kopje strak afgeknapt is en de resten er dus met goed fatsoen niet meer uit te krijgen zijn. Iemand nog een SOHC voorvork liggen? 35mm uiteraard, alleen de rechteronderpoot is ook al prima. Dan wel graag in
het eventuele geval van een 750 voorvork het type tot F1/K7 (zijn korter)


Ik heb wel een 550 vork liggen, waarvan de onderpoten nog goed zijn.
 
Het frame heb ik bij wat vroeger Spruyt coatings was gebracht (heeft nu een andere naam volgens mij) Ik heb daar erg goede ervaringen mee en hoor eigenlijk nergens een wanklank hierover....Nee ik heb er geen aandelen maar een vriend van me bracht er zijn MV 750 sport frame naar toe en je zag dat men wist wat men in de handen had volgens mij werken daar mensen die "iets" met motoren hebben of zo. Nah ja, doe er uw voordeel mee zou ik zeggen. Alvast bedankt voor het zoeken, is de kuip al verkocht overigens?
 
..klinkt als een goed adres dan :) ..maar vast ver weg vanaf midden NL.

hier een foto van de vorkpoten :)

..kuip heb ik nog niet verkocht hoor !!
 
Als je ze terugvinden kunt neem ik ze wel van je over, bedrijf zit in Hoogeveen. Alvast bedankt, kan ik zometeen weer rustig slapen.
 
Als je ze terugvinden kunt neem ik ze wel van je over, bedrijf zit in Hoogeveen. Alvast bedankt, kan ik zometeen weer rustig slapen.
..deze heb ik sowieso liggen, maar ook nog een set loss onderpoten (komen van een oude racer af,..zitten allemaal zeer fraaie helocoils in zodat het echt niet meer stuk gaat :)) ..als ik die terug kan vinden, zou dat nog beter zijn ! (en dat weet ik ook bijna zeker, dus ga met een gerust hart slapen !!)
 
zat nog even na te denken...moeten dus persé 550 poten zijn ivm de grote van de schijven en dergelijke en @ hailwood, u heeft mail!
 
grazi seniori di freno. En dan nog wat, als je me probeert te bellen doe dat dan gewoon als ik thuis ben (bel anders even vantevoren). Had je nog terug gebeld maar je telefoon stond uit volgens mij. Kun je de vorkpoten meenemen naar Hardenberg?
 
Terug
Bovenaan Onderaan