Diverse onderdelen Yamaha Thundercat '00

JordiK

MF veteraan
25 jul 2005
4.356
1.866
Schouwen-Duiveland
Facebook
Na het ombouwen van een (schade) '00 Thundercat naar circuitmotor heb ik wat onderdelen over:

Set standaard Clip-ons (met stuurgewichtjes, 1 stuurgewichtje zitten krassen op), gebruikt, 50 euro.
clipons.jpg


Hugger, lichte krassen en beschadiging kettingafscherming, ziet er op de foto wat vaal uit, maar is gewoon mooi zwart. 15 euro
hugger.jpg


Achterlicht, framepje wat scheef, is recht te buigen, werkt nog goed: 20 euro
achterlicht.jpg


Knipperlichten, merk onbekend 10 euro
knipperlicht.jpg


Linkdinges, origineel 10 euro
linksysjpg.jpg


Toeter + afdekkapje 15 euro
toeterafdekkapje.jpg


2 setjes originele remblokjes, 3 mm voering over 15 euro
remblokjpg.jpg



Opsturen is geen probleem, als het bedrag + helft (3,00 euro) verzendkosten op mijn rekening staat stuur ik het naar je op. Of af te halen in Bruinisse (Zeeland, 50 km onder R'dam)
 
Laatst bewerkt:
Dat is nog eens een welgeplaatste kick *O* thnx Hugo!

Cockpitkapjes en koplamp zijn inmiddels weg en als beide heren hierboven mij hun adres sturen, stuur ik mijn rekeninggegevens en dan stuur ik de spullen op zodra het geld binnen is!
 
Laatst bewerkt:
Dat is nog eens een welgeplaatste kick *O* thnx Hugo!

Cockpitkapjes en koplamp zijn inmiddels weg en als beide heren hierboven mij hun adres sturen, stuur ik mijn rekeninggegevens en dan stuur ik de spullen op zodra het geld binnen is!

gaan we roggelen
 
Hugger voor €17 incl verzenden?

Prima, stuur je adresgegevens maar naar info [at] jordikrello.nl en dan mail ik je mijn bankgegevens, stuur ik het op zodra het geld op mijn rekening staat!

Om later scheve gezichten te voorkomen: op de foto is duidelijk te zien dat er redelijk wat krassen op de hugger zitten, ze zijn niet echt diep, maar ook niet weg te poetsen, hij is verder in een prima staat, geen scheuren e.d.

@Henk, wil het roggelen niet lukken? Is er iets fout gegaan? Heb je mijn bankgegevens toch gestuurd? Pakketje ligt nog steeds voor je klaar...
 
Terug
Bovenaan Onderaan