Spulletjes voor de SV (oude model) en zxr400

full


Zo zat ie er op. De miniknipperlichten zaten aan de kentekenplaat. Misschien niet mooi, werkte wel! Het geluid is gewoon super, maar dat geldt eigenlijk voor de meeste sport uitlaten :)
 
:9~ :9~

Ik doe een bod van 120 Euro :)

http://link.marktplaats.nl/166238654 <-- en de oplossing voor de knippers :)
Dat is inderdaad een nog betere oplossing voor de knipperlichten. Had ik dat toen geweten...

Je bod is niet verkeerd, maar het verschil met de vraagprijs is wel wat groot. (maw: ik wil er toch wat meer voor hebben ;) )Ik moet wel even vertellen dat er normaal een stukje pijp bijzit die je kunt gebruiken om de originele demper weer te monteren. Deze zit dus op mijn verkochte SV dus zit er niet bij. Ik heb geen idee of dat los te bestellen is...
Je hebt het niet nodig om de Laser te monteren verder. Maar het betekent wel dat ik best wat wil zakken met de prijs :)
 
Dat is inderdaad een nog betere oplossing voor de knipperlichten. Had ik dat toen geweten...

Je bod is niet verkeerd, maar het verschil met de vraagprijs is wel wat groot. (maw: ik wil er toch wat meer voor hebben ;) )Ik moet wel even vertellen dat er normaal een stukje pijp bijzit die je kunt gebruiken om de originele demper weer te monteren. Deze zit dus op mijn verkochte SV dus zit er niet bij. Ik heb geen idee of dat los te bestellen is...
Je hebt het niet nodig om de Laser te monteren verder. Maar het betekent wel dat ik best wat wil zakken met de prijs :)


Sorry voor mijn late reactie, beetje druk de laatste tijd. Hoe werkt de bevestiging van deze uitlaat? Met ik met een zaag in de weer ? Laatste keer dat ik een zaag hanteerde ging dat niet helemaal goed :+

Over de prijs, daar komen we wel uit :)
 
Sorry voor mijn late reactie, beetje druk de laatste tijd. Hoe werkt de bevestiging van deze uitlaat? Met ik met een zaag in de weer ? Laatste keer dat ik een zaag hanteerde ging dat niet helemaal goed :+

Over de prijs, daar komen we wel uit :)
Druk, wat is dat :? (zegt degene die geen tijd heeft) ;)

Je moet inderdaad zagen, maar de beschrijving zit erbij. Ik weet niet hoever je woont maar ik kan je ermee helpen (of bij mij doen, maar dan moet je de originele uitlaat ook weer mee kunnen nemen op de motor...
Het is echt niet moeilijk, wat tape om de uitlaat en een ijzerzaag en gaan met die ...zaag.
Het is mij(n vader) ook gelukt :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan