B-one Braking wheels incl wave schijven voor Yamaha R1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je op het forum snuffelt zie je dat daar een onderwerp over is.
Je kan ze gewoon zelf vervangen en anders laten doen bij een motorzaak.
Zou een beetje te gek zijn als je schijven op zijn en je de wielen weg moet gooien. _O-
Nee, dat snap ik wel, maar A: vind ik dit niet mooi zo als ze nu gemonteert zitten en B: kan je ze hoogstwaarschijnlijk aleen weer vervangen voor waves en niet mooie PVM's of Brembo's of zo.
Daar gaat het mij om. :)
 
Nee, dat snap ik wel, maar A: vind ik dit niet mooi zo als ze nu gemonteert zitten en B: kan je ze hoogstwaarschijnlijk aleen weer vervangen voor waves en niet mooie PVM's of Brembo's of zo.
Daar gaat het mij om. :)

Dat zou ik niet weten en gelukkig heeft ieder zijn eigen smaak en vind een ander het wel mooi. ;)
Maar succes met het zoeken naar je wielen dan.
 
Langsbrengen in Rotterdam? :+

Heb een deja vu bij dit topic. :? :')
 
Ben helaas voorlopig niet in de buurt van Rotterdam. :+
En idd zijn de wielen die Erik eerst te koop aangeboden had maar ze pasten niet onder mijn R6. :N
Voorvork R61 |( inbouwen? Staan voor 350 euro op MP. :9
 
Laatst bewerkt:
En op! :}

@Worldbeater, Ga geen drastische aanpassingen doen aan mijn R6. Ding is nog geen jaar oud en nog in de garantie. _O-
 
Laatst bewerkt:
past dit 100% zeker onder een 2006?


:) ik ben ze nog niet vergeten :P
 
past dit 100% zeker onder een 2006?


:) ik ben ze nog niet vergeten :P

200% zeker ja!
Als het niet zo is mag je ze op mijn kosten terug sturen of kom ik ze zelf ophalen!
Maar het type 2004 tm 2006 is het zelfde dus past gewoon 200%! Vanaf 2007 tm 2008 zijn de schijven 320mm geworden.
 
Ok, mooi :Y


Ik kan nóg niet beslissen, maar kom er nog op terug :)



Er zaten circuitbanden op toch?


Stond in je andere topic? :+
 
Laatst bewerkt:
achtervelg R6 5,5"
achtervelg R1 6"

R1 '04-'06 voorremschijf 320
R1 '07-'08 voorremschijf 310

Ik gebruik wel voorwielen van '04 in mijn '07 met behulp van een 5mm bus tss de remklauw en vorkbeen.

Tenzij je een ietwat begaafd draaibank figuur kent kan je deze wielen alleen maar gebruiken in een r1 '04-'06.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan