Aanhanger aanhangwagen oa voor vervoer van motoren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bolski

MF veteraan
Donateur
29 okt 2003
59.714
94
Ik verkoop mijn aanhanger, omdat ik een grotere wil. Ik heb hem voornamelijk gebruikt voor het vervoer van offroad- en crossmotoren, als ik ergens een ritje had.

Deze fabrieksaanhanger is onberemd, in goede staat, al zal de bodem op termijn mogelijk vervangen moeten worden. Op de foto's is een geel rek te zien, dat ligt los in de aanhanger, en heb ik speciaal gemaakt om de wielen van de motor tussen te zetten. Het maakt in principe geen deel uit van de koop, maar er valt wel over te praten. Het draagvermogen schat ik in op hooguit 400 kg.

  • Bakmaat 130 x 255
  • 13 inch banden
  • Nieuw reservewiel en banden
  • Neuswiel
  • Rvs kentekenplaatklemmen (dus makkelijk, snel en goed een andere plaat erop zetten)
  • Kopverlichting
  • Railing
  • Bindhaken
  • Koprek

Ik ga er eerst nog mee naar Frankrijk, vanaf 5 september is ie beschikbaar. Ik heb nog geen goede foto's er van gemaakt, ik heb "uit de oude doos" wat opgescharreld.
full

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
ik heb wellicht interesse :) en ben wel nieuwsgierig naar nieuwe foto's (met name van de bodem) en een richtprijs?
 
Pfff, ik zal kijken of ik in de loop van de dag een paar "verkoopfoto's" kan maken. Richtprijs: Geen idee, ik moet MP nog even afstruinen en daar zal ik dan iets onder gaan zitten. De bodem is helemaal intact hoor, maar er zit een matige plek in. Ik wil er geen gemekker over en daarom vermeld ik het.
 
Laatst bewerkt:
Foto van de bodem, het gele rek heb ik er even uitgehaald. Je ziet wel waar die heeft gezeten.
Ik loop te denken aan iets van 300 euro of zo.
full
 
Pfff, ik zal kijken of ik in de loop van de dag een paar "verkoopfoto's" kan maken. Richtprijs: Geen idee, ik moet MP nog even afstruinen en daar zal ik dan iets onder gaan zitten. De bodem is helemaal intact hoor, maar er zit een matige plek in. Ik wil er geen gemekker over en daarom vermeld ik het.
Foto van de bodem, het gele rek heb ik er even uitgehaald. Je ziet wel waar die heeft gezeten.
Ik loop te denken aan iets van 300 euro of zo.
[afbeelding]

thnx voor de info/foto ;) ... na 5 sept zou ik wel langs willen komen om de aanhanger te bekijken, zou je mij dan een PB willen sturen?
 
Zoals gezegd was ik een paar dagen weg met deze aanhanger. In Belgie heb ik 120 gereden en in Frankrijk zelfs 130 (allemaal legaal daar!) en hij lag als een blok achter de auto.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan