Even voorstellen :

RebelSandra

Rookie
7 sep 2008
28
0
Gemert
Hallo allemaal,

Hier is weer een nieuw lid uit Brabant. Mijn Rebel 450 staat al een tijdje te wachten in de garage, maar met een beetje geluk slaag ik donderdag voor het laatste examen en kan ik eindelijk gaan rijden !

:W Sandra
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Hier is weer een nieuw lid uit Brabant. Mijn Rebel 450 staat al een tijdje te wachten in de garage, maar met een beetje geluk slaag ik donderdag voor het laatste examen en kan ik eindelijk gaan rijden !

:W Sandra


welkom,en veel succes met afrijden.


nog niemand die het heeft gevraagd,maar feuteu *D
 
en voor donderdag: SUCCES... :]

full


:W
 
Laatst bewerkt:
Dank je wel, maar het lukt nog niet echt met de foto. Wordt er gek van. Telkens foutmelding dat het bestand te groot is.
 
He he, gelukt. Alleen de icoon foto is niet echt denderend. Maar ja, volgende keer nog eens proberen.

Dankzij je tip van imageshack nog eens geprobeerd.

Wel lachen voor jullie dat gestuntel van mij :?

Nou, zelfs via imageshack krijg ik mijn profielfoto niet geplaatst pffff.....
 
Laatst bewerkt:
Haha, zal de volgende keer zeker lachen !
Zeker als het lukt donderdag.
Ga dan nieuwe foto's maken met een big smile :Y
 
Laatst bewerkt:
Hey Sloopkogel, bedankt voor de link... nu moet ik 'm alleen nog erop zien te krijgen, haha.
Ben af en toe zo'n kluns wat dat betreft. Maar heb gelukkig een slimme zoon !
Zie dat de meesten een plaatje of zo hebben, waarom eigenlijk ? Foto is toch leuker zodat je ziet wie het is. Maar vind de reacties van allemaal wel heel leuk en aardig, je voelt je meteen thuis hier ! *O*
 
Nou, helaas.... gezakt ! Echt balen ;(

Maar... morgen wordt er meteen weer een nieuw examen aangevraagd.

Proberen het gewoon nog een keer :]
 
Laatst bewerkt:
Nou, helaas.... gezakt ! Echt balen ;(

Maar... morgen wordt er meteen weer een nieuw examen aangevraagd.

Proberen het gewoon nog een keer :]
hallo sandra ,
allereerst erg jammer dat je gezakt bent,maar denk maar zo, de meeste mensen lukt het niet in èèn keer.
Ik las je verhaaltje van maandag over het plaatsen van de foto,s.Dit probleem heb ik ook. Hoe heb je dat opgelost??
groeten van Syts66 uit noord nl
 
Hey Sloopkogel, bedankt voor de link... nu moet ik 'm alleen nog erop zien te krijgen, haha.
Zie dat de meesten een plaatje of zo hebben, waarom eigenlijk ? Foto is toch leuker zodat je ziet wie het is. Maar vind de reacties van allemaal wel heel leuk en aardig, je voelt je meteen thuis hier ! *O*
Als ik mijn foto er op zet, wil niemand meer MFfen :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan