TK: Brembo radiale koppelingspomp (gefreesd) 16 x 18 mm

GSC-RS

MF veteraan
10 jul 2007
8.524
0
Zolang t maar niet te druk is...
Ik heb een nieuwe radiale koppelinspomp van Brembo gekocht en nu heb ik dus een gefreesde radiale Brembo koppelinspomp over en deze mag weg voor € 175,00. De maat is 16x18 en de pomp heeft lichte beschadigingen aan de bovenzijde, zijn als het ware "putjes" in de gefreesde behuizing. Na montage haast niet meer te zien (zie foto, pomp is verder in zeer goede staat) en belangrijkste: de pomp is technisch 100% dik in orde!! Pomp is alleen te gebruiken op motoren met een hydraulische koppeling, deze heeft gezeten op mijn Ducati 748SPS.

Prijs is vast, die pompen kosten nieuw een klein vermogen en 2e hands worden ze vaak ook nog aangeboden voor bijna tegen de € 300,00 en soms nog meer.

Pomp is exclusief vloeistofpotje, beugel, slang en klemmetjes. Deze kun je in principe overal kopen voor een paar euro.

Nogmaals pomp mag weg, zulk spul als dit ligt bij mij nooit in de weg.... :9

Ik hoor het wel als er belangstelling voor is en anders plaats ik een advertentie op marktplaats.....

ploatie:

full


Prijs € 175,00
 
Laatst bewerkt:
Op zich wel belang bij, heb laatst alleen een splinternieuwe rempomp opgehaald met al die pruttel die erbij hoort (ja zelfs nog stickertjes) uit dezelfde brembo serie voor 150 (ook van het forum hier) dus 175 voor een 2ehandsje met beschadiginkjes gaat me wat ver. 150 euro kom ik hem zo van je ophalen.

voor die 300 euro heb je miss gelijk, maar dat zijn wel de volledig instelbare varianten met scharnierend hendel etc.. (mocht ik het over het hoofd gezien hebben en is dat bij die van ou ook dan heb ik niets gezegd natuurlijk:))

Laat maar weten,

Grtz, Eli


Prijs is vast helaas....

Je vergelijkt appels met peren, die rempomp waar jij het waarschijnlijk over hebt is een gegoten versie en deze radiale koppelingspomp is een gefreesde...radiale gefreesde rempompen zijn haast niet te betalen. Die kosten nog een heel stuk meer dan wat een gefreesde koppelingspomp moet kosten en die heb je niet voor 150 euri inclusief toebehoren. En daarnaast zijn er maar 2 types welke je kunt gebruiken op de weg ivm remlichtschakelaar aansluiting bij de gefreesde uitvoeringen en zijn dus erg schaars. Maakt verder ook niet uit.....maar je kunt een gefreesde koppelingspomp niet vergelijken met een gegoten versie in prijs.

Deze pomp is ook volledig instelbaar, alleen is de hendel vast......die wat je op marktplaats bijv. ziet staan hebben ook allen een vaste hendel....

En aangezien je in Amsterdam woont en ik in Twente ben je aan benzine veel kwijt mocht je hem willen ophalen voor 150 euro....kun je beter 175 euro uitgeven + een paar verzendkosten en stuur ik je de pomp op! :P :P

Ik hoor wel van je....

Maar nogmaals, van de prijs gaat niets af want dan hou ik deze pomp liever voor mezelf en wordt ie gemonteerd op mn toekomstige 2e Duc....

De Groeten!
 
Laatst bewerkt:
Oh hey, ja sorry, haha ik heb dat in mijn onwetendheid dan gewoon niet van de foto afgezien, had ook al wat ruimte voor vergissingen opengelaten in mijn post ;) Bedoelde niet je prijs af te kraken oid, maar goed dan zal dat wel zo wezen, ik neem em wel voor die 175. ik heb je even een email gestuurd:)

Grtz
 
Ik heb een nieuwe radiale koppelinspomp van Brembo gekocht en nu heb ik dus een gefreesde radiale Brembo koppelinspomp over en deze mag weg voor € 175,00. De maat is 16x18 en de pomp heeft lichte beschadigingen aan de bovenzijde, zijn als het ware "putjes" in de gefreesde behuizing. Na montage haast niet meer te zien (zie foto, pomp is verder in zeer goede staat) en belangrijkste: de pomp is technisch 100% dik in orde!! Pomp is alleen te gebruiken op motoren met een hydraulische koppeling, deze heeft gezeten op mijn Ducati 748SPS.

Prijs is vast, die pompen kosten nieuw een klein vermogen en 2e hands worden ze vaak ook nog aangeboden voor bijna tegen de € 300,00 en soms nog meer.

Pomp is exclusief vloeistofpotje, beugel, slang en klemmetjes. Deze kun je in principe overal kopen voor een paar euro.

Nogmaals pomp mag weg, zulk spul als dit ligt bij mij nooit in de weg.... :9

Ik hoor het wel als er belangstelling voor is en anders plaats ik een advertentie op marktplaats.....

ploatie:

[afbeelding]

Prijs € 175,00

Dit zie ik eigenlijk bij elke Brembo pomp, ook gloednieuwe! Dat is gewoon van het inklemmen in de CNC machine bij de productie van Brembo zelf!!
 
Dit zie ik eigenlijk bij elke Brembo pomp, ook gloednieuwe! Dat is gewoon van het inklemmen in de CNC machine bij de productie van Brembo zelf!!


Dit komt niet door het frezen......heb hier ook een nieuwe liggen en die is gewoon puntgaaf. Helemaal strak......deze heeft ooit eens in de grindbak gelegen, vandaar de "putjes". Stelt niet veel voor, maar vind wel dat ik dat gewoon moet vermelden om eventuele teleurstelling te voorkomen. Eerlijkheid duurt het langst en de prijs is er ook naar.....
 
Dit komt niet door het frezen......heb hier ook een nieuwe liggen en die is gewoon puntgaaf. Helemaal strak......deze heeft ooit eens in de grindbak gelegen, vandaar de "putjes". Stelt niet veel voor, maar vind wel dat ik dat gewoon moet vermelden om eventuele teleurstelling te voorkomen. Eerlijkheid duurt het langst en de prijs is er ook naar.....
:^

wel zo netjes idd.
 
Dit komt niet door het frezen......heb hier ook een nieuwe liggen en die is gewoon puntgaaf. Helemaal strak......deze heeft ooit eens in de grindbak gelegen, vandaar de "putjes". Stelt niet veel voor, maar vind wel dat ik dat gewoon moet vermelden om eventuele teleurstelling te voorkomen. Eerlijkheid duurt het langst en de prijs is er ook naar.....

Aha ok, ik heb het toch al wel een paar keer gezien bij nieuwe uit de doos (al wel wat langer geleden)
Ik dacht dat dit dezelfde soort " putjes" waren :)
In ieder geval eerlijk en netje inderdaad dat je het erbij vermeld, prijs is er ook naar :Y
 
In ieder geval eerlijk en netje inderdaad dat je het erbij vermeld, prijs is er ook naar :Y


Dat dacht ik ook....als die puntgaaf was geweest was de prijs richting de € 275,- gegaan! Maar dan had ik de pomp waarschijnlijk ook niet verkocht, kon voor een hele nette prijs aan een nieuwe komen en kon die niet laten liggen. Maar er heeft zich er al één gemeld, maar heb nog niks van hem weer gehoord....we zullen zien!
 
Laatst bewerkt:
heb je mijn emails niet gehad bedoel je? Ik heb het idee dat er wat mis mee is, maar als je dat niet bedoelde dan heb ik weer es niets gezegd:p zou em vandaag alsnog graag ophalen:)
 
met mijn mailbox bedoelde ik trouwens, ik heb allerlei mensen gemaild waarvan ik het idee heb dat ze de mails niet krijgen.....
 
Dat dacht ik ook....als die puntgaaf was geweest was de prijs richting de € 275,- gegaan! Maar dan had ik de pomp waarschijnlijk ook niet verkocht, kon voor een hele nette prijs aan een nieuwe komen en kon die niet laten liggen. Maar er heeft zich er al één gemeld, maar heb nog niks van hem weer gehoord....we zullen zien!

Ik heb het geluk dat op mijn 2005 R1 racer gewoon een koppelingskabel zit anders was ik weer in de verleiding gekomen om ook een Brembo koppelingspomp aan te schaffen _O-
 
met mijn mailbox bedoelde ik trouwens, ik heb allerlei mensen gemaild waarvan ik het idee heb dat ze de mails niet krijgen.....


Ik heb je gisteren een mail terug gestuurd, maar deze is denk ik niet overgekomen. Had daarin vermeld dat de pomp nog op mn Duc zit en er dus nog moet worden afgehaald.

Was iets te snel met de advertentie.... :P ! Dit doe ik van het weekend wel even en dan moeten we begin volgende week maar even wat afspreken over hoe en wat. Maar nogmaals wil ik de pomp ook wel opsturen, geen probleem bij vooruitbetaling. Zeg maar wat je het liefste wil?

Anders zou je de pomp van t weekend ook wel kunnen ophalen, maar ben niet thuis en zit zondag weer in Assen. Dus dat wordt niet wat....

Ik hoor van je!

De groeten!
 
huh wat stom maar je had dus mijn antwoord daarop niet gekregen?? dan is er echt wat mis met mijn mail, maar opsturen is ook prima joh, ik PM je wel via het forum als de mail niet werkt, ik heb je nu iig een mailtje gestuurd ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan