Wereld record burnout

R6'er

geblokkeerd account
6 aug 2007
1.010
0
jahoor
Wie weet wat het wereldrecord is voor het aantal motoren die een burnout doen.

Lijkt me leuk als we bijvoorbeeld tijdens een mega meeting met een groepje van 100 motoren gezamenlijk een burnout doen. Als een record poging dus. Alleen kan ik er niet veel over vinden op internet.

a_2bob_burnout.jpg
 
volgens mij wordt dat tegelijkertijd het wereldrecord dominostenenmotoren omgooien :X
 
ik kan helaas geen burnout!, anders had ik zeker meegedaan!

Een stuntmonkey die geen burnout kan..

Nou ken ik je niet maar ik proef een licht sarcastische ondertoon ;)

IK daarentegen kan echt geen burnout maken :9

@TS, best een leuk idee, maar ben benieuwd wat voor lokatie je daarvoor nodig hebt en niet te vergeten de benodigd vergunningen..!

Groeten, Karl
 
ben nog steeds bezig om het gesmolten rubber van de vorige burn-out van mijn spatbord af te krabben.
 
Laatst bewerkt:
pff burnout maken is echt niet zooo moeilijk hoor.
zelfs mij is het gelukt.

Er stond hier ergens een topic met tips.

ik zal's kijken of ik het kan terugvinden.
 
Wie weet wat het wereldrecord is voor het aantal motoren die een burnout doen.

Lijkt me leuk als we bijvoorbeeld tijdens een mega meeting met een groepje van 100 motoren gezamenlijk een burnout doen. Als een record poging dus. Alleen kan ik er niet veel over vinden op internet.

[afbeelding]

Was nie zo heel veel zoeken hoor.....

Dit moet ongeveer jouw plaatje zijn vermoed ik.

klikkerdeklik


zoekterm gebruikt: record motorcycle burnout
Moet vast meer info over te vinden zijn.


Hier. hadden ze meer dan 250 motoren bij elkaar (als ik het zo in 1 oogopslag goed zag)
 
Laatst bewerkt:
zal wel lekker meuren zeg !
Ik kan helaas ook geen burnout maken, hoe doe je dat dan ?
 
als ik me xj600 weer aan de praat heb wil ik wel meedoen met me r1 vind ik het een beetje zonde
Ik moet me stiefzoon wel zo gek krijgen dat ik de xj600 mag gebruiken heb deze namelijk aan hem gegeven
En voor de gene hier die het nog niet kunnen: voorrem inknijpen beetje gas geven en rustig de koppeling oplaten komen en zo gauw je wiel begint te spinnen kun je rustig meer gas geven maar houd wel de voorrem in geknepen
 
als het doorgaat ben ik dr zeker bij!!! en weet zo al 20 man die ook wel ff mee willen :P

ik zet hem gelijk als favo :+
 
Ik trok vorig weekend een burn out in me onderbroek!!

Rookte niet erg, maar was zeker het langste spoor!
 
Terug
Bovenaan Onderaan