(motor)aanhanger (half afgemaakt)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan ik strax thuis ff maken. Hij staat nu weer zodanig dat ik er een foto van kan maken.
 
dit is de achterkant. Oude nummerplaat zit er nog op ;)
full
 
Hij is momenteel gedegradeerd tot opslag voor grofvuil... O-) ..maar karretje behoort daar nog steeds niet toe.
full
 
ik ben al van een lage prijs naar de helft van een lage prijs + kratje bier gegaan. Als ik er zo weinig voor kan krijgen, zet ik de slijptol er wel in en bouw ik em af tot motoraanhanger. Ik denk dat ik er dan opeens wel meer voor kan vangen, maar eigenlijk heb ik niet zo'n zin in het werk. Wil liever nog die paar mooie dagen :] .

Dus mijn grens ligt toch echt bij 5 tientjes en een kratje. :Y
 
bedoel het niet negatief, maar heb laatst zelf een trailer gemaakt en weet wat het kost.
zou als ik jou was hem ff een likje verf geven de bodemplaat eruithalen en er een rijgoot op maken verkoopt veel beter...
 
bedoel het niet negatief, maar heb laatst zelf een trailer gemaakt en weet wat het kost.
zou als ik jou was hem ff een likje verf geven de bodemplaat eruithalen en er een rijgoot op maken verkoopt veel beter...

Geeft niet hoor. Het is dat ik net een Bedford uit 1978 heb gekocht en nog een 2-tal sloopmotoren achter in de tuin heb staan en moeders de vrouw graag liever de badkamer af wil zien :X ...anders had ik em inderdaad wat meer verbouwd.

Dus ik pak mijn verlies wel en ga het kratje Hertogjes meester maken ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan