Cardo team headset te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

fijn zo

MF veteraan
13 aug 2007
3.389
0
In nieuw staat Scala cardo team riderheadset. incl. lader en opberghoesjes.
Te gebruiken voor navigatie systeem of intercom en telefoon

Vraagprijs 125,- Euro
full
 
Laatst bewerkt:
Waarom doe je m weg?
Bevalt ie niet?

Heb een mono bike dus heb de duo nooit gebruikt. Gebruikte hem alleen maar voor navigatie en telefoon maar heb nu een andere helm waarbij alles geintegreerd zit dus is overbodig geworden
 
Past dat in een integraalhelm?? Kan me eigenlijk niet indenken dat ik daar ruimte voor heb.. maar zoek nog wel een intercomsysteem om met de passagier te buurten :D
 
Past dat in een integraalhelm?? Kan me eigenlijk niet indenken dat ik daar ruimte voor heb.. maar zoek nog wel een intercomsysteem om met de passagier te buurten :D

Gaat zeker passen want de bediening zit buiten de helm en de speakertjes kan je makkelijk in de helm plaatsen zonder dat je daar iets in je helm voor hoeft aan te passen. Had het zelf in een intergraal helm van Shoei zitten
 
Oh zit het zwarte kastje buiten je helm. Heb je toevallig een foto van jouw helm en hoe het bevestigd zit? En beschadigd het je helm niet?

Gr.Paul
 
Laatst bewerkt:
Google levert plaatjes :+ :

51bcgH7hQwL._SL500_AA280_.jpg


Het is een klem die je om de schaal van je helm klemt,
aan de buitenkant zit dan een houder waar het apparaat op gezet wordt.
 
Thnx man!

En hier moet dan dus nog een soort walkietalkie voor gekocht worden om met je passagier of mede-rijder te communiceren? En dit kan elke walkietalkie zijn die op bluetooth werkt, toch?

Ik heb echt nog geen kaas gegeten van die communicatiesystemen, vandaar mijn vragen. Ik zoek er wel een namelijk.

Gr.Paul
 
Thnx man!

En hier moet dan dus nog een soort walkietalkie voor gekocht worden om met je passagier of mede-rijder te communiceren? En dit kan elke walkietalkie zijn die op bluetooth werkt, toch?

Ik heb echt nog geen kaas gegeten van die communicatiesystemen, vandaar mijn vragen. Ik zoek er wel een namelijk.

Gr.Paul


dit is het,als je er twee hebt kun je gezellig lullen met je passagier via blauwe tand.
heb zelf de midland bt versie en ben er zeer tevreden over.
tot 140 km/h kun je makkelijk praten met elkaar
 
oh dus je hebt om met elkaar te praten niks meer nodig als deze dingen? Das mooi, want dat is precies hetgeen wat ik er mee wil doen.

Thnx.

@ fijn zo: stuur me even een mailtje: paulus205gti @ hotmail . com (kon jouw e-mailadres niet vinden in je profiel, vandaar). Dan kunnen we het misschien gelijk afkaarten.
 
Laatst bewerkt:
oh dus je hebt om met elkaar te praten niks meer nodig als deze dingen? Das mooi, want dat is precies hetgeen wat ik er mee wil doen.

Thnx. Even contact opnemen met de TS.


en je telefoon doet het en als je stomstom hebt werkt het ook erop :}
 
oh dus je hebt om met elkaar te praten niks meer nodig als deze dingen? Das mooi, want dat is precies hetgeen wat ik er mee wil doen.

Thnx.

@ fijn zo: stuur me even een mailtje: paulus205gti @ hotmail . com (kon jouw e-mailadres niet vinden in je profiel, vandaar). Dan kunnen we het misschien gelijk afkaarten.


Je hebt mail mailadres in je inbox
 
oh dus je hebt om met elkaar te praten niks meer nodig als deze dingen? Das mooi, want dat is precies hetgeen wat ik er mee wil doen.

Thnx.

@ fijn zo: stuur me even een mailtje: paulus205gti @ hotmail . com (kon jouw e-mailadres niet vinden in je profiel, vandaar). Dan kunnen we het misschien gelijk afkaarten.

Werkt wel alleen met de passagier op je motor.
Met een zelf-rijdende persoon wordt de afstand al snel te groot,
dan moet je inderdaad Bluetooth PMR hebben die je koppelt aan deze headsets.
 
@ alle bedankt voor jullie reacties en omschrijvingen.

De headset is verkocht
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan