Tanktas, Duozit, Voorveren, Handleiding voor Suzuki SV650s

Sorry Hexa, ik was inderdaad out of town! De tanktas is er nog, voor een 2002 model zul je wel even de andere bevestingsring moeten bestellen (7-gaats ipv. 5 gaats). Die kost 15 euro, en dat wil ik dan wel weer van de prijs af halen... Voor 85 euro is ie van jou. Let me know! :)
 
@ DFireblade: hahahaha, bedankt voor het waarnemen van de honneurs op m'n topic! *O* zin om binnenkort even langs Utrecht te cruisen? Ben weer een weekje thuis!
 
Hoi FLipflop ...

Mijn reactie liet ook even op zich wachten.
Dat heb je in deze maanden nu eenmaal he. :)

Ik heb even snel gekeken en die ring kost In Duitsland €20,- ex verzendkosten.
Nieuwe vergelijkbare tassen zo ronde de €100-€120 (zonder Suzuki logo dan wel).

Jouw bod van €85,- + ring verzendkosten ring en tas komen dan al snel in de richting van een nieuwe.

Tegenbod van mij dan.

Jouw €85,- minus de kosten van die ring = mijn bod = € 60,- (incl. transportkosten)

Denk je daarvan?
 
Hey Hexa,

ik hoop dat de tanktas op tijd is aangekomen! In elk geval veel plezier ermee en een goeie rit gewenst morgen... :)

groeten Flipflop
 
Nog altijd gratis af te halen in Utrecht:

- originele veren van de voorvork

- owner's manual

- duozit
 
Hij was in principe op tijd .. we waren echter niet thuis toen het pakketje aangeboden werd :(

Aan de andere kant .. ik heb de tankring ook nog niet binnen .. dus dat had niet uitgemaakt.

Hij is wel klein he? Dacht dat 7 liter groter zou zijn .,,... maar hij is als nieuw!

Zal er vast veel plezier van hebben.

cHeers
Hexa
 
Terug
Bovenaan Onderaan