NIEUW setje Dunlop Qualifier RR (d209)

Status
Niet open voor verdere reacties.

M3rcury

MF veteraan
10 jan 2006
30.122
1
Ik bied hierbij een nieuw setje Dunlop Qualifier RR (D209) aan. Ik heb ze uit spanje gehaalt (bij rodamoto) Maar met het oog op bijna alleen maar circuit rijden volgend jaar wil ik er toch een setje supercorsa's onder gooien. DOT code denk ik dat hij of eind 2007 is of begin 2008. Als dat echt noodzakelijk is om te weten moet ik even de kast gaan verbouwen waar ze staan.

In spanje kosten ze op dit moment 259 euro. Voor die prijs mag je ze dus komen ophalen in delft.

Qualifier_RR_2.png


maten zijn

180/55/17 en 120/70/17
 
Laatst bewerkt:
Passen deze ook onder mijn gilera citta? Of anders onder mijn tomos? :+ Because Size does matter
 
Zal ik dan maar de maten voor je erbij zetten jongeman?

180/55/17 en 120/70/17 correct toch?
 
Nu gratis af te halen in Deflt heb ik vernomen van de TS, want ze liggen gruwelijk in de weg ivm uitrijden van motor uit het motorhok :Y
 
Denk dat je ze beter om een flitspaal kan hangen en dan mbv beetje benzine en aansteker in de fik kan zetten. :Y
 
Ik bied 175 euro, is gelijk de max. De motor van mijn vriendin is binnenkort aan nieuwe schoenen toe.
alhoewel deze bandenkeuze voor haar rijstijl wel een beetje overdone is

Ik kan ze vandaag nog ophalen als ze in de weg liggen...
 
Ik bied 175 euro, is gelijk de max. De motor van mijn vriendin is binnenkort aan nieuwe schoenen toe.
alhoewel deze bandenkeuze voor haar rijstijl wel een beetje overdone is

Ik kan ze vandaag nog ophalen als ze in de weg liggen...

Sorry Vin, dat bod sla ik af. Ik heb het geld niet dusdanig hard nodig, dat ze weg moeten, dus als er minder dan 250 euro op geboden worden, gaan ze gewoon niet weg.
 
okee, dan houdt het op. Bedenk wel dat hoe langer je ze bewaart hoe minder ze waard worden!
een beetje kan ik nog wel omhoog maar 250 gaat hem niet worden..
 
okee, dan houdt het op. Bedenk wel dat hoe langer je ze bewaart hoe minder ze waard worden!
een beetje kan ik nog wel omhoog maar 250 gaat hem niet worden..
Dat weet ik, maar anders komen ze volgend jaar onder de fiets van mijn broertje :)

Edit: ik heb ze nou toch verkocht :Y kan dus een slotje op!!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan