Wie weet welk spatbord dit is?

XV-CHOPPER

Die hard MF'er
2 feb 2004
532
0
Flevoland
Heb dit spatbord op de kop getikt maar de eigenaar weet niet van welke motor die afkomstig is. Iemand van jullie enig idee. Ga hem als achterspatbord gebruiken voor mn xv920 project maar wil toch wel graag weten wat ik op mn motor monteer.

En nee er valt niets mee te winnen.
full
 
Volgens mij is dit het voorspatbord van een Kawasaki VN 1500 Classic.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie idd dat de intruder een opstaande rand heeft>
04vl1500sek4.jpg

Dus ik denk dat Johnny de hoofdprijs heeft gewonnen. Als 2 druppels water incl de kleur.
 
Laatst bewerkt:
En nee er valt niets mee te winnen.[afbeelding]
Hee, ziet er bekend uit.
Stond op MP :Y
Kon er achteraf niets mee, dus had afgeblazen.
Meen dat de verkoopster ´Carla´ heet :Y

Ben een beetje opzoek naar een soort gelijk en betaalbaar achterspatbord ala classic en de eerder hier getoonde VL :)
 
Laatst bewerkt:
Heb hem ook van MP. voor 56,20 Euro. Vond ik niet teveel. Carla klopt wel.

@Rat&Mouse. Ik heb nog een wildstar achterspatbord liggen voor 100 Euro. Geen deuken. Helemaal goed nog.
 
Heb hem ook van MP. voor 56,20 Euro. Vond ik niet teveel. Carla klopt wel.

@Rat&Mouse. Ik heb nog een wildstar achterspatbord liggen voor 100 Euro. Geen deuken. Helemaal goed nog.
Mail me aub met foto(van het spatbordje) en eventueel wat maten(van je vrouw spatbord) erbij. :P
Kan ik zien of het past in mijn projectje.
Alvast dank :)

peter2671@gmail.com

[edit]
Zie net het spatbordje van je legergroene XV920 :9~
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
De spatbord van TS is van een Kawasaki Vulcan.. 800 of 1500, maar niet van een Intruder.

Een Intruder heeft namelijk een verhoging in de opstaande randen. (en aan de zijkanten)

De spatbord van TS heeft deze duidelijk niet!

Groetjes
 
Helaas afgeblazen om wederom hetzelfde breedte-probleem -O-
Ik ga maar eens zelf een achterspatbord fabriceren :Y (of een andere motor kopen :P )

@XV-CHOPPER: succes met je project. :}
 
Laatst bewerkt:
Heb hem ook van MP. voor 56,20 Euro. Vond ik niet teveel. Carla klopt wel.

@Rat&Mouse. Ik heb nog een wildstar achterspatbord liggen voor 100 Euro. Geen deuken. Helemaal goed nog.


Opvallende prijs zeker daar een fonkelnieuw ,ongespoten harley voor/achterspatbord niet meer dan 60e kost. _O-
 
Het is ook geen harley spatbord. Lezen is een kunst. Voor jullie info een nieuw wildstar spatbord kost 560 Dollar. Die harley zal dus wel niet zoveel soeps zijn als dat voor 60 Euro kan.

BTW doe mij die site even waar je nieuwe spatborden voor 60 Euro krijgt. Heb wel interesse
 
Laatst bewerkt:
Het is ook geen harley spatbord. Lezen is een kunst. Voor jullie info een nieuw wildstar spatbord kost 560 Dollar. Die harley zal dus wel niet zoveel soeps zijn als dat voor 60 Euro kan.

BTW doe mij die site even waar je nieuwe spatborden voor 60 Euro krijgt. Heb wel interesse


Moet je niet doen joh.Is toch niet veel soeps.

Maar 560 dollars voor een spatbord?Mooie prijs.Zou ik meteen doen. |(
 
Laatst bewerkt:
Ben toch wel beniewd waar je een origineel harley spartbord kan kopen voor 60 Euro. Laat het toch maar even weten.
 
hoho.Aftermarket he.Maar zelfde kwaliteit.
Zo goed dat ik de mijne in stukken heb gezaagd om een spatbordje te maken.Uiteindelijk alles in de kliko gegooid.
Maar ik heb dus die aftermarketdsinge nog.
 
Laatst bewerkt:
Ook ik heb wel interesse in die 'aftermarket' spatborden, voor die prijs.
Moet er toch wat aan verzagen :) 8-)
 
EEns ff gebladerd in een te dure w&w gids .Electra/heritage spatbord zo'n 135 e.
Kan nog goedkoper.
Mijn adres van die 60 e is een kwestie van een beetje bellen.
Maar geen 560 whoeaaaaaaa.
Oh ja.ook echt ijzer.
 
Je blijft gewoon appels met peren vergelijken. Als een dragstar spatbord nieuw 560 Dollar kost is 100 Euro niet duur lijkt mij. I rest my case
 
Terug
Bovenaan Onderaan