te koop: fireblade benodigdheden

waar woon je in belgie sheldon ?
ander kunne we dr mischien omkomen als het niet te ver is :z
Hij woont in Knokke dus echt ver is het niet inderdaad. Heb alleen wel al geld overgemaakt inclusief de verzendkosten... -O-

Aan de andere kant ook wel handig natuurlijk...scheelt weer reistijd enzo. En het is natuurlijk toch al overgemaakt... :9
 
Hij woont in Knokke dus echt ver is het niet inderdaad. Heb alleen wel al geld overgemaakt inclusief de verzendkosten... -O-

Aan de andere kant ook wel handig natuurlijk...scheelt weer reistijd enzo. En het is natuurlijk toch al overgemaakt... :9


is ook weer so ..... naja wel weer een leuk stukkie :] ........ })

verzendkosten krijg je vast wel trg als we ff dr om komen :P
 
Hij woont in Knokke dus echt ver is het niet inderdaad. Heb alleen wel al geld overgemaakt inclusief de verzendkosten... -O-

Aan de andere kant ook wel handig natuurlijk...scheelt weer reistijd enzo. En het is natuurlijk toch al overgemaakt... :9


het wordt morgen mooi weer, dus ik kan jullie ook tegemoet rijden....
let wel op.... tot aan de westerscheldetunnel.... anders kost het 5 euro duurder :+
 
dus als je wil... kunnen we ergens afspreken, of jij komt naar Knokke,
heb hier genoeg gereedschap om hem meteen te monteren :Y
Verzendkosten stuur ik je wel terug dan
Goeiesmorgus :Z ,

Zullen we vanmiddag ergens afspreken dan Sheldon?! Heb ook nog een kleiner tandwieltje liggen en die wil ik er morgen graag samen met de stuurdemper opzetten (onder deskundige "begeleiding" van Acura uiteraard :P ).

Als je hem verzendt dan is hij waarschijnlijk pas volgende week ergens binnen dus dan zou mijn planning van morgen compleet in het water vallen. Ik lees je reactie wel na 14:00 aangezien je nu nog aan het werk bent... ;)
 
Laatst bewerkt:
je hebt een pm
Inmiddels het WPH en de stuurdemper opgehaald in Oostburg.

Nu alleen even afwachten wat zo'n beugel kost, want blijkbaar is hij niet pasklaar voor een SC28/SC33 (bouwjaar 1993-1999)... '(

Bij de plaatselijke shop even opgevraagd wat een beugel kost. Ze zouden het volgende week laten weten... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan