Motorbok achter universeel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harmen

MF veteraan
31 mei 2004
2.596
0
Zoals de titel zegt, te koop motorbok universeel achter.

Nog geen jaar gebruikt, gaat weg omdat ik 1 met bobbins wil.

Vaste prijs €35,- excl. eventuele verzendkosten

full
 
Ja zijn van metaal, het einde is met plastic overgoten om de motor niet te beschadigen!
 
Zoals de titel zegt, te koop motorbok universeel achter.

Nog geen jaar gebruikt, gaat weg omdat ik 1 met bobbins wil.

Vaste prijs €35,- excl. eventuele verzendkosten

[afbeelding]
Die haken voor bobbins zijn ook los te koop :Y . Kijk bijvoorbeeld eens bij Kalsbeek motoren. Ik heb precies dezelfde standaard en kan deze nu gebruiken voor bobbins.
:W
 
Laatst bewerkt:
Die haken voor bobbins zijn ook los te koop :Y . Kijk bijvoorbeeld eens bij Kalsbeek motoren. Ik heb precies dezelfde standaard en kan deze nu gebruiken voor bobbins.
:W

Ja? Ook voor deze standaard? Ik kom ze alleen maar vierkant tegen en niet rond... Misschien een plaatje? O-)
 
35 euro is een leuke prijs maar bij Louis kost ie nieuw een stuiver minder. Maar als je de haken kunt kopen ( zoek ik ook ) hou je hem zelf lijkt me.

art. nr. Louis 10003368
 
Wist ik niet eens.... :X Bij motozoom is ie 45. Daar heb ik hem gekocht, maar waarschijnlijk regel ik idd die haken en hou ik hem zelf.

Weet iemand de maat bobbins voor een R6? volgens mij m6...
 
Laatst bewerkt:
De haken bij Kalsbeek passen net niet ... maar een boor doet wonderen :+ .

Ik heb ze ongeveer twee jaar geleden bij Kalsbeek besteld. Kan dus zijn dat in de tussentijd de maat van de haken of de motorbok anders is (die van mij is al weer een jaar of 5 oud).

Succes :W
 
op de website kun je bij bobbins aantal 1 invullen, ik neem aan dat dit een setje is?

Edit: en dit is ook voor de haken zo?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan