te koop Givi 3-delige kofferset

Joopgsx750f

MF'er
5 aug 2008
182
0
Givi kofferset, 3-delig, koffers in nette staat, met reservesleutel, van het frame bladdert de verf wat af. Zat gemonteerd op een Suzuki Gsx750f, maar met wat handigheid op veel motoren pas te maken. Prijs? Doe een bod. Foto volgt later.

Verkocht!
 
Laatst bewerkt:
ik ben nog opzoek naar een kofferset voor m'n gsx 600 f oude model, ik neem aan dat dit wel zou passen, zonder foto is het alleen moeilijk om een bedrag te roepen.
en ik begrijp dat het dus met montagebeugel is ?
je hoort van me zodra er wat foto'tjes hier staan.

Guus
 
Ik durf niet met zekerheid te zeggen dat het 1 op 1 op een gsx600f past, pas maken is echter totaal geen probleem. Ik plaats hieronder wat foto's, de 2 zijkoffers heb ik niet bij de hand hier dus foto's daarvan volgen nog. De set is idd incl montagebeugels. Met een busje lak en een uurtje werk zijn die weer als nieuw. Laat maar weten wat je ervoor wilt geven.
full
 
:) het gaat mij toch echt meer om de zijkoffers :) top koffer kan eventueel misschien er wel bij, helaas is dat rekje wel in slechte staat graag een fototje van de zijkoffers op een motor is dat mogenlijk? anders gewoon los

alvast bedankt we komen er wel uit denk ik
 
De zijkoffers zitten er uiteraard bij, ik heb ze alleen niet hier bij de hand. Een foto van de set op een motor gemonteerd heb ik ook ergens, zal wel ff zoeken. Rekje is zo weer mooi, beetje afbijt, schuren, klaar.
 
ik ben nog opzoek naar een kofferset voor m'n gsx 600 f oude model, ik neem aan dat dit wel zou passen, zonder foto is het alleen moeilijk om een bedrag te roepen.
en ik begrijp dat het dus met montagebeugel is ?
je hoort van me zodra er wat foto'tjes hier staan.

Guus


Hallo Guus, ik denk niet dat dit 1 op 1 zal passen. de 750 is een mix van de voorkant van de 600 en de achterkant van de 1100 en deze verschilt nogal met de 600. Maar pas maken kan alles natuurlijk. Beetje ijzer, boormachine, lasapparaat en likje verf doen wonderen. En ik kan het weten :)

Hans
 
plaatjes v d motor met deze set kon ik niet meer vinden. De zijkoffers zijn 36 liter de topkoffer is 24 liter (=helm).
full
 
he oke bedankt voor de foto's , hoeveel eurotjes dacht je er ongeveer voor te krijgen en waar woon je ?
 
Ik woon in Zutphen. Voor de hele set vraag ik 125 compleet, of zonder topkoffer 100. Laat maar horen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan