Kappen KTM 620 1998

tank van 99 tot 2007 is hetzelfde,
met dat >2005 bedoel ik dat de achterkant toen veranderd is.
Moet je zelf kijken wat je mooier vind, het 2003/4 model of 2005 model

Complete set zal je niet gauw vinden, dus alles proberen bij elkaar te sprokkelen

aha!
maar ik neem aan dat ik wel trouw moet blijven aan het type dat ik kies?
625 of 660 bedoel ik.

bedankt voor de info, het wordt allemaal duidelijk :}
 
getferdemme!
die (*@&*&^#% TNT laat me al een week wachten.

AArgh!

edit:
nog steeds niet, hij zit nu in de verkeerde vrachtwagen.
meneer de bezorger kan maar beter vriendelijk zijn anders gaat de akra linea recta in zijn rectum
 
Laatst bewerkt:
de Akrapovic zit er op! *O*
wat een lekker geluidje zeg !
weet echter niet of oom agent het aantal DB wel ok vindt.

full
 
De Akrapovic zit met een ophangingpunt minder vast aan de KTM dan de vorige.
De uitlaat voelt wel alsof hij zeer solide vast zit.
Op dit moment zit de akra dus alleen vast aan de beugel en met de 2 veren aan het begin.
Ik ga sowieso nog naar Reivilo motoren om de boel vast te lassen of iets anders diefstalwerends, maar zou wel lullig zijn als ik de boel sloop op weg daar naar toe.

Iemand idee of het zo goed zit ?

full
 
Je kunt denk ik wel een beugeltje maken tussen het ophangingspunt aan je frame en die aan de pijp van de uitlaat ? Dat zal het wel iets steviger maken nog.


Ik had ook een vraagje.. en het is niet echt de moeite om daar een nieuw topic voor te openen dus " misbruik" ik jou topic even als je dat goed vindt ?

Foto-VGBJPDGX.jpg


Dit is dus mijn motor maar ik vind het voorspatbord niet mooi i.c.m. SM-velgen.

Maar wat voor iets kan ik hier wel opzetten ? Iets wat een beetje bij de kleur past..

Mvg. Jouri
 
Laatst bewerkt:
Je kunt denk ik wel een beugeltje maken tussen het ophangingspunt aan je frame en die aan de pijp van de uitlaat ? Dat zal het wel iets steviger maken nog.


Ik had ook een vraagje.. en het is niet echt de moeite om daar een nieuw topic voor te openen dus " misbruik" ik jou topic even als je dat goed vindt ?

[afbeelding]

Dit is dus mijn motor maar ik vind het voorspatbord niet mooi i.c.m. SM-velgen.

Maar wat voor iets kan ik hier wel opzetten ? Iets wat een beetje bij de kleur past..

Mvg. Jouri

Hee Jouri,

Misschien vind je dit iets ? Het is een polisport sm spatbord, op mijn oude XT600.

Ik weet niet meer waar ik de mijne heb gekocht, maar volgens mij is dat zo te googlen.

In meerdere kleuren te krijgen..

full
 
Laatst bewerkt:
Ziet er netjes uit..zoiets zou ik wel willen idd. Maar ik heb hem het liefst in het zilver/grijs ?..
Nou kwam ik ergens zo'n duitste site tegen met ktm plastic. Daar zag ik wat soorten met zilver en grijs opstaan..

Welke kleur heb ik ? zilver of grijs en is dat officieel van ktm ?
En waar zijn deze spatborden te bestellen ?
 
Ziet er netjes uit..zoiets zou ik wel willen idd. Maar ik heb hem het liefst in het zilver/grijs ?..
Nou kwam ik ergens zo'n duitste site tegen met ktm plastic. Daar zag ik wat soorten met zilver en grijs opstaan..

Welke kleur heb ik ? zilver of grijs en is dat officieel van ktm ?
En waar zijn deze spatborden te bestellen ?


http://www.acerbis.com/p149_universal/168033.html

deze kan bijna elke motor dealer bestellen die leverancier is van acerbis
 
Ik ben nog even aan het rondkijken geweest maar ik zit met de kleur.
Het mooiste zou een zilver kapje zijn (zelfde kleur als de rest van de motor)

Of misschien staat oranje ook wel en dan heb ik een hoop meer keuze.
Wat denken jullie ?

Nog alternatieven, webwinkels etc ?
 
gewoon tank + zadel + subframe + luchtfilterkast van een KTM 620 (>99) / 660 of 625 op ebay zoeken, (niet 640 want ziet er niet uit :+ )

kappen nieuw bestellen en overschroeven.
Als je helemaal goed bezig wilt zijn gelijk subframe + luchtfilterkast + achterkant van
een KTM >2005 zoeken.


Stikkerset laten maken


He ReneSM,

Dit staat op het moment op ebay aangeboden :

KTM Kappen

Maar het zijn 640 kappen, hier boven zeg jij dat het er niet uit ziet...
wat is er mis mee, kan het niet zo goed zien aan die losse onderdelen.

Brouwer gaat alle onderdelen leveren die ik niet binnen afzienbare tijd op ebay kan vinden...
 
Ik ben er uit.
Het wordt toch een nieuwe motorfiets!
Ik heb een nieuw zadel, koplampunit en zijborden gehaald, zodat de motor er weer fijntjes uitziet (ik moet de zijkappen nog ophalen bij brouwer, dus foto's volgen nog).
Dan de motor in de verkoop en twijfelen tussen deze 2 jongens (alhoewel de super enduro de hoogste ogen gooit). Waarschijnlijk tegen het einde van het jaar een nieuwe motor *O*

ktm950superenduro.jpg


ktm2.jpg
 
Foto van de nieuwe spulletjes, alleen de kappen op de tank moeten nog aangepast worden. Misschien dat ik ook stickers haal voor de zijkappen, maar dat kan ik ook aan de nieuwe eigenaar laten. Volgende week ergens op marktplaats gooien denk ik.

full
 
He shit dacht dat ik de enige was met die voorkap op een lc4 :P

heb je in ieder geval goede smaak :+

doe er ook nog even semi-nieuwe bandjes op trouwens, bij mijn vaste monteur kan ik vaak bandjes met maar 500km gereden ofzo kopen.
 
zen als je nog onderdelen heb liggen waar je vanaf wil laat je het maar even weten!

Hoi Jef0611,

Ik heb eigenlijk alleen de onderdelen die ik zojuist vervangen heb (zadel, kappen, voorspatbord, oude koplamp). allemaal beschadigd dus, niet echt de moeite denk ik ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan