Street Triple 675 RVS dempers Leo Vince 7940 nieuwstaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ratel

Die hard MF'er
13 okt 2005
558
2
Numansdorp
I.v.m. montage van de standaard dempers bied ik te koop aan:

Een set (2 stuks) RVS Leo Vince dempers voor de Triumph Street Triple 675 vanaf bouwjaar 2007.

Wat is er over de set te melden:


Typenummer Leo Vince 7940

In absolute nieuwstaat, geen krasjes of deukjes, slechts een maand of 4 gemonteerd geweest;

Compleet: met montagehandleiding, doos, originele factuur en alle montagematerialen (incl. echt carbon ophangbeugels);

Inclusief dB-killers en E-keur bewijs: nooit gedoe bij controles of op bijv. circuit;

Bel gerust even als je meer info wilt.

full
 
Dan ben ik nr 3.

Nou, dat schiet tenminste op, zoveel interesse. dankdankdank :} . Stuur gerust effe een mailtje als je serieus iets over een prijs of zo wilt weten, ik gooi niet graag met euro's hier op MF, want dan is het commentaar vaak niet van de lucht. :P

Vooralsnog riep Flaterik gelijk dat ie ze wil komen oppikken, dus eerlijk is eerlijk: hij heeft de eerste keus.
 
Laatst bewerkt:
Dan denk ik dat je ze gewoon verkocht hebt. Mocht dat nou anders lopen laat maar weten. Dan heb ik zeker serieus interesse... dan is de prijs voor mij pas interessant
 
Dan denk ik dat je ze gewoon verkocht hebt. Mocht dat nou anders lopen laat maar weten. Dan heb ik zeker serieus interesse... dan is de prijs voor mij pas interessant

OK, als Flaterik ze niet meeneemt laat ik het je even weten :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan