Inzamelactie voor bestolen motorcrosser Cothen

Manz

MF veteraan
10 sep 2005
2.459
335
Tukker
COTHEN - Om de Cothense motorcrosser Hans van Beek weer op de motor te helpen, is een inzamelactie gestart. De kersverse Nederlands kampioen bij de junioren werd na het behalen van zijn titel in Limburg bestolen.

Terwijl de crosser zich op een podium liet toejuichen, voltrok zich achter het podium een drama met grote gevolgen voor zijn carrière. Een stukje verderop werden zijn twee dure motoren gestolen, waaronder een machine van topcrosser Marc de Reuver. Omdat de motoren niet verzekerd zijn wegens de peperdure premie, is de carrière van de Cothenaar zeer waarschijnlijk in een klap voorbij.

De kans dat de motoren nog worden teruggevonden is klein. Volgens de politie worden de crossers door dieven vaak uit elkaar geschroefd en als losse onderdelen doorverkocht.

Vrienden zijn nu te hulp geschoten. Er is een rekeningnummer geopend om Hans van Beek weer aan crossmotoren te helpen. De stichting Hulp.nl een oproep geplaatst. Via gironummer 1205058 van stichting Hulp.nl te Haarlem o.v.v. Hans van Beek MX1 kunt u Hans financieel steunen.

RTV Utrecht ging langs bij de gedupeerde Hans van Beek.

http://mediaplayer.rtvutrecht.nl/stream/ac84bbc1.wmv

Nieuws- en sportoverzicht | RTV Utrecht
 
Laatst bewerkt:
En wat doen "we" voor alle andere bestolenen die minder publiciteit krijgen?
Ik vind het wel sneu voor die gast hoor, maar ook voor alle MF-ers die bestolen worden. En etc etc.
 
En wat doen "we" voor alle andere bestolenen die minder publiciteit krijgen?
Ik vind het wel sneu voor die gast hoor, maar ook voor alle MF-ers die bestolen worden. En etc etc.

Dit had ik ook al fijntjes in het originele topic vermeld.

Ik doe zelfs nog dingen voor het algemeen goed en mijn XT is gejat.
Dus zamel voor mij ook maar in })
 
En wat doen "we" voor alle andere bestolenen die minder publiciteit krijgen?
Ik vind het wel sneu voor die gast hoor, maar ook voor alle MF-ers die bestolen worden. En etc etc.

Psies,

En als er ook zoiets staat als "Omdat de motoren niet verzekerd zijn wegens de peperdure premie".
Tsjaa, het is echt heel naar voor die gast maar ja. Als mijn fiets wordt gejat bij wijze van spreken dan staan ze ook niet in de rij om mij te sponseren toch?

Tuurlijk, als maar 40.000 man van de meer dan 16 miljoen in NL 50 eurocentjes storten dan heb je die 20 mille al bij elkaar........maar ja.
 
Klein verschil...
Dit is een talent dat zich bewezen heeft en nu niet verder kan door een setje ....

Als hij het alleen moet oplossen kan ie eerst een paar jaar dokken, dan een paar jaar sparen en er dan achter komen dat z'n kans op de top verkeken is |(

Een iets ander verhaal dan toen mijn motor gejat werd.. dat was gewoon balen -O-

Dus een beetje nuance is hier wel op z'n plek... ipv ja maar ik :N

En zal maar het goede voorbeeld geven en.....
 
Ik weet goed gemaakt, hij mag wel een keer een rondje op een motortje van mij:
full
 
tsja het is wel klote mede doordat de premie veelhoger is dan die van ons en dat voor hem dus onbetaalbaar zou worden... triest zoiets zag het net op tv
 
Tja... er gebeuren ergere dingen en die mensen krijgen ook niets... :N
Of die jongen talent heeft of niet maakt me niet uit... talent is geen reden voor mij om geld te storten... ik vind dit geen Zielig Hoopje... ;)
 
dit verhaal was gisteravond ook op sbs6.
zou me dus niets verbazen als er vandaag een dealer goede sier wil maken,en hem een nieuwe motor cadeau doet(in ruil voor een paar seconden op sbs6)
 
Torenhoge verzekeringspremie?

Die betalen wij toch ook allemaal?

Rot voor hem (en die man die nog een extra motor uitleende), maar je weet nu eenmaal dat alles gejat wordt.
 
rottig voor hem, maar om nou geld geven :N

misschien moet ie eens gaan denken over iets anders :+

www.tempoteam.nl ;)
 
Klein verschil...
Dit is een talent dat zich bewezen heeft en nu niet verder kan door een setje ....

Als hij het alleen moet oplossen kan ie eerst een paar jaar dokken, dan een paar jaar sparen en er dan achter komen dat z'n kans op de top verkeken is |(

Een iets ander verhaal dan toen mijn motor gejat werd.. dat was gewoon balen -O-

Dus een beetje nuance is hier wel op z'n plek... ipv ja maar ik :N

En zal maar het goede voorbeeld geven en.....

Als hij echt goed is, is er wel een bedrijf dat hem sponserde.
Maar blijkbaar is hij niet goed genoeg.


Daarbij komt idd ook dat er veel meer motoren worden gestolen die niet verzekert zijn, en wat wordt er voor die mensen gedaan....
 
Klein verschil...
Dit is een talent dat zich bewezen heeft en nu niet verder kan door een setje ....

Als hij het alleen moet oplossen kan ie eerst een paar jaar dokken, dan een paar jaar sparen en er dan achter komen dat z'n kans op de top verkeken is |(

Een iets ander verhaal dan toen mijn motor gejat werd.. dat was gewoon balen -O-

Dus een beetje nuance is hier wel op z'n plek... ipv ja maar ik :N

En zal maar het goede voorbeeld geven en.....


Die nuance had ik in mijn reply ook al gelijk aangegeven.
En ik zet mij nog eens in voor anderen, kan je van hem niet zeggen.
't blijft toch van 'wie het eerste er is'...
 
Het is jammer voor 'm, maar een inzamelingsactie vind ik een beetje over de top.
Er had gewoon iemand bij moeten blijven (huldiging of niet,dan zet je iemand neer die dat niet boeit), het is niet verzekerd spul en alles wat nou eenmaal onbeheerd staat, kan snel gejat worden. Dat ie nu alles moet betalen is erg zuur, maar ik geef liever geld aan een dierenasiel ofzo.

What's next, M-F die structureel jaarlijks geld gaat vragen omdat ze de stroomrekening niet meer kunnen betalen maar ze wel veel talent hebben in het draaien van een forum? :)


Hebben de jongens van Easy Life niet wat geld voor 'm over?
 
Als hij echt goed is, is er wel een bedrijf dat hem sponserde.
:^

Er zijn denk ik wel genoeg bedrijven die in een jeugdtalent willen inversteren.
Je kunt beter die gericht aanschrijven. Denk bijvoorbeeld aan Red Bull, Go Fast, Rabobank, ING, KTM (WP), IT-bedrijven, Supermarktketens, ed.

Hun voordeel is dat ze het meteen ook kunnen gebruiken voor marketing (denk aan HvNL, regionale omroep, ed.)

Trouwens goed om te lezen dat iedereen zo begaan is met zichzelf :N
Nog niets geleerd van de huidige crisis? (Hebzucht en egoisme) -O-
 
:^

Er zijn denk ik wel genoeg bedrijven die in een jeugdtalent willen inversteren.
Je kunt beter die gericht aanschrijven. Denk bijvoorbeeld aan Red Bull, Go Fast, Rabobank, ING, KTM (WP), IT-bedrijven, Supermarktketens, ed.

Hun voordeel is dat ze het meteen ook kunnen gebruiken voor marketing (denk aan HvNL, regionale omroep, ed.)

Trouwens goed om te lezen dat iedereen zo begaan is met zichzelf :N
Nog niets geleerd van de huidige crisis? (Hebzucht en egoisme) -O-

Niets geleerd nee :W
 
Al die reacties lol.

beter slotje misschien? :P

Niemand geeft toch en terecht natuurlijk. Ik geef liever geld aan het kankerfonds, of het natuurfonds dan aan een verwend jong gastje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan